MITT NYE HÅR

Categories Personlig

Reklame | Hendrix Hair


Se så mye håret mitt har vokst, æææh!!!

Jeg har vurdert en stund å ta av extensions da jeg synes det kan være litt plagsomt til tider, samtidig som jeg hater at jeg ikke kan ha de hårfrisyrene som jeg ønsker uten at det alltid skal vises. Likevel bestemte jeg meg for å holde meg til planen min om å bruke det i noen måneder før jeg tar en pause igjen. Dette er jo egentlig siste gangen jeg skal bruke det før en eventuell pause, så får vi se om jeg klarer det eller ikke. Wish me luck, haha. 

Jeg ble som alltid kjempefornøyd med håret mitt, flinkeste Guro ♥ Som dere ser så har vi har ikke gjort så store forandringer, utenom å heise extensions, gjøre fargen min litt kaldere og stusse de slitte tuppene mine. 

Forresten, Guro holder til på Hendrix Hair sentrum og dere kan bestille time ved å trykke HER

5 kommentarer

5 thoughts on “MITT NYE HÅR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *