UKENS SPØRSMÅL

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

Dere får fortsatt 25% på hele Nelly ved å bruke rabattkoden: VIP25. TRYKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY

Hvem er din drømmekjendis, og hvem ville du ligget med? Velg 3. 

Zac Efron og Justin Bieber er de eneste jeg kommer på akkurat nå. Den gamle Justin Bieber vel å merke. 

Har du noe med dramaet til Martine og Isabelle å gjøre? 

Jeg velger å ta med dette spørsmålet da jeg begynner å få veldig nok. Jeg har INGENTING med det det å gjøre, så det er ikke vits å spørre meg mer. Jeg kommer ikke til å svare på spørsmål som ikke angår meg eller er min sak. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor det er så vanskelig å akseptere at de ikke ønsker brette ut om privatlivet sitt? 

Hva synes du om Isabelle sin sang? 

Den er veldig fengende 😀 

Hvor drar du når du skal slappe 100% av? 

Hjem til mamma <3

Hvordan har du det? 

Jeg har det helt OK. Jeg har enda har en lang vei å gå for å kunne få det 100% bra igjen, men jeg vet jo at jeg en dag vil komme dit. Det har vært ganske tøft å begynne å ta tak i gamle problemer, men det vil være verdt det til slutt. 

Er du deprimert? 

Deprimert er jeg ikke, men jeg har det vanskelig. 

Hva tror du at du gjør om 10 år? 

Da har jeg kjøpt meg drømmehuset, har fått noen barn, startet flere firmaer og er gift. 

Hvor gamle er søstrene dine? 

18 og 14 år. 

Hvis du skulle vært med på et TV-program, hva skulle det vært? 

Bloggerne og skal vi danse. 

Hvor lenge har du og Morten vært sammen? 

Litt over 1,5 år <3

Har du noen allergier? 

Ikke som jeg vet, men jeg tror jeg reagerer på gluten. 

Hvor mange kjærester har du hatt? 

Jeg har hatt 3 ordentlige kjærester. 

Har du møtt eller sett Ariana Grande i virkeligheten? 

I wish 🙁

Reiser du og Morten veldig mye? 

Vi reiser en del, det kan jeg jo ikke akkurat nekte for. 

Hvilken betydning har leserne dine for deg? 

Altså, i love you guys! Jeg kommer nok aldri til å klare å vise hvor mye jeg setter pris på dere, men jeg håper at dere vet at jeg er så takknemlig for at dere trykker dere inn her hver eneste dag og legger igjen alle de fine kommentarene. Det betyr så ekstremt mye. 

Har du lyst til å gifte deg? 

Ja, det har jeg <3

Hvilken bydel bor du i? 

Sentrum/Grynerløkka. 

Har du førerkort? 

Jepp. 

Hvordan ble du så godt kjent med Martine Lunde? 

Vi var på Paradise Hotel sammen <3

Hvordan har det vært mens Morten har vært borte? 

Helt forferdelig, hahah!!! Jeg har savnet han så mye, og det har vært skikkelig skummelt å sove helt alene 🙁

Hva er dine 3 verste egenskaper? 

At jeg er utålmodig, sta og at jeg har vanskeligheter med å åpne meg. 

Hva er det beste du har oppnådd i livet så langt? 

Det må nok være bloggen og alle mulighetene jeg har fått i ettertid. 

Når er neste gang dere kommer til Bodø? 

Snart, forhåpentligvis <3

Når kommer Kevin tilbake? 

Jeg vet ikke, men jeg skal prøve å mase litt på han sånn at han kommer hit <3 Jeg savner han så mye. 

Hvordan er du så glad i livet etter alt som har skjedd? Jeg trenger tips. 

Selv om jeg til tider kan ha det vondt, så har jeg lært meg å sette pris på alle de fine tingene i livet mitt. Familie, venner, kjæreste og jobben min er god nok grunn til å stå opp med et smil hver eneste dag, samtidig som jeg kan tillate meg selv å være lei meg. Jeg tror du bare må finne frem alle de tingene du er glad i med livet ditt og prøve å fokusere mer på de. Det er i alle fall det som har hjulpet meg <3

11 kommentarer

11 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. kom over en kronikk på NRK som jeg synes passet deg (og generelt veldig mange bloggere) veldig bra.
    Du har ved flere anledninger ytret at du bryr deg veldig om miljøet og klimakrisen, men allikevel reiser du verden rundt støtt og stadig, kjøper MASSE klær som er laget på andre siden av jorda, klær fra bedrifter som utnytter små barn og driver menneskehandel.
    Jeg vil derfor at du som selv sier at du bryr deg om klimaet tar deg tid til å lese denne kronikken og tenker deg nøye over hva du egentlig driver med.
    https://www.nrk.no/ytring/verden-gar-til-helvete-1.14244374

  2. kan du lage et innlegg om de beste spiseplassene i Oslo? (Etter din mening) hva du anbefaler liksom:)

  3. Hei:) kan du skrive et innlegg om hva du skal gjøre for å leve et mer klimavennlig liv i 2019?
    Hva tenker du, og hvordan rettferdiggjør du at du flyr så mye som du gjør?
    Hvordan synes du ditt forbruk(klær,sminke, interiør etc) er, og hvordan rettferdiggjør du ditt høye forbruk?
    Mener du at mennesker bør begynne å tenke mer over for eksempel sitt forbruk og sine reisevaner? Hvis ja, tenker du at du personlig må ta noe ansvar her? Eller tenker du mer at andre som ikke har blogging som yrke heller bør ta mer ansvar her?

  4. Spørsmålrundene er noen av favorittinnleggene mine💛 men litt kjedelig når du bruker de samme spørsmålene, bare et tips

  5. Folk driver å spekulerer så utrolig mye rundt ting. Det at Sofie ikke var med på noen greier som Martine, Isabelle & Anne Brith var på har vell ikke andre noe med. Hahah merker jeg blir litt irritert når folk også skal prøve å lage drama, ut av INGENTING!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *