18 SPØRSMÅL & SVAR

Categories Blogg

Hvor gammel er du, og når fyller du år?
Jeg er 24 år, og har bursdag 30. mars.

Hvor høy er du?
172 cm.

Hvor er du født?
Tromsø.

Når drakk du alkohol for første gang?
Jeg var 13 år gammel og hadde fått alkohol fra en gutt som var 18 år gammel. Vi hadde faktisk mange gutter som kjøpte alkohol til oss når vi var alt for ung, noe som egentlig er ganske sykt å tenke på. Jeg synes det er skremmende hvor lett enkelte tar på å kjøpe alkohol til mindreårige. Skjer det noe er det faktisk DIN feil.

Hva var den siste filmen du så?
Swingers… HERREGUD så dårlig hahah.

Hva er din drømmedestinasjon?
Jeg har ekstremt lyst til å dra til Australia, Bora Bora og Hawaii.

Hvem er din aller beste venn?
Dere vet at jeg ikke kan svare på det da jeg har alt for mange gode venninner. Jeg kunne ikke valgt bare en av de.

Hva vil du gjøre AKKURAT nå?
Jeg har sykt lyst til å gå ned på rommet mitt, pakke kofferten, sette meg i bilen, kjøre på flyplassen og reise laangt langt vekk. Jeg vil til sol og varme, haha.

Hva brukte du penger på sist, og hvor mye?
Jeg brukte penger på mat, ca 400.

Er det noe som har plaget deg med utseendet?
Jeg har jo selvfølgelig hatt mine ting, men høyden min plaget meg veldig mye da jeg var yngre. Nå synes jeg at det bare er sexy å være høy.

Hva er din verste uvane?
At jeg AAALDRI klarer å holde kjeft. Jeg har hatt så mange diskusjoner med meg selv der jeg har vært sånn “ikke si noe nå”, men så sier jeg det likevel 2 sekunder etterpå.

Hvem er din favorittblogger?
HannaLicious.

Hvor ser du deg selv om fem år?
Vet dere hva? Så lenge jeg er lykkelig så kjenner jeg at jeg driter litt i hvor jeg befinner meg om 5 år. Jeg håper jeg tar de valgene som er rett for meg, at jeg er litt mer egoistisk og at jeg bare reiser og koser meg. Viktigst av alt håper jeg at jeg driter litt i hva alle andre sier og tenker.

Hva irriterer deg aller mest?
Moralpolitiet. De som sitter på sin høye hest og peker finger på alle andre, og som aldri gjør feil selv.

Hva er viktig for deg i et forhold?
Tillit, at man heier på hverandre, at samtalen flyter, at man er flink til å ta vare på forholdet og økonomi. Nå snakker jeg ikke om ekstrem rikdom, men at man er flink med økonomien sin.

Hva er det rareste du har hørt de siste dagene?
At vi mennesker tar ca 30.000 valg i løpet av en dag. Hvor SYKT mange er ikke det?

Hva er det rareste/frekkeste en ukjent person har sagt til deg i real life?
Det var en gang en gutt som dyttet meg da jeg gikk forbi, men utenom det så har jeg aldri fått høre noe. Det er jo ingen som tør å være frekke in real life når de ikke kan gjemme seg bak et anonymt kommentarfelt lengre. Tenk å være venn med et menneske som sitter å kommenterer dritt til andre på nettet, hahah 😂

Hva er det du gruer deg til fremover?
Akkurat nå? være uten bilen i tre dager. Jeg er så avhengig av den, så det kommer til å bli veldig moro å leve uten den i noen dager.

6 kommentarer

6 thoughts on “18 SPØRSMÅL & SVAR

  1. Burde komme deg til Australia helt fantasik, så fort brannene har gitt seg, langt men verdt det

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *