2 ÅR ♥

Categories Blogg

    
Vårt aller første kyssebilde <3

Som jeg har fortalt dere før så vet ikke Morten og jeg nøyaktig når vi ble sammen, men etter at vi har regnet på det så kom vi frem til at vi ble kjærester i starten av April. Det tok jo lang tid før vi gikk offentlig med det, til tross for at vi la ut masse kyssebilder haha. Det kom nok derfor ikke som en bombe da vi slapp nyheten om at vi var kjærester i starten av Juni. Det er helt sykt hvor for tiden har gått, tenk at vi har vært kjærester i 2 år allerede. Jeg hadde aldri forventet at jeg skulle komme hjem fra Mexico å ende opp i et langvarig forhold, men herregud så takknemlig jeg er for det. 

Jeg blir nesten litt rørt av å tenke på at dere har fulgt oss hele veien, og jeg håper og tror at det vil bli mange år til ♥ Disse to årene har vært utfordrende, men også så fantastiske. Jeg hadde aldri sett for meg hvor vanskelig det skulle være å ha et så offentlig forhold, men jeg er glad for at jeg ikke visste det for da hadd jeg mest sannsynlig ikke turt. Er det en ting jeg har lært, så er det at vi kan komme oss gjennom hva som helst. Jeg er evig takknemlig for å ha deg som kjæresten min ♥ Jeg elsker deg. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *