I HELGEN FÅR JEG BESØK AV

Categories Blogg

Hei dere 💕 Hvordan har dagen deres vært så langt? Jeg har akkurat kommet hjem fra trening, og skal nå vaske leiligheten før jeg får besøk senere i dag. To av mine favoritter kommer til Oslo, så dere kan tro jeg er i ekstase. Lisa skal bo her i helgen, og Elise kommer hele veien fra Trondheim. Jeg er derfor helt sikker på at vi kommer til få en veldig fin og ikke minst morsom helg, og jeg gleder meg bare så mye til å se alle sammen igjen. Det eneste som er litt kjipt er at sommeren i Oslo virker til å være over nå, men jeg er helt sikker på at vi finner på noe morsomt uansett. Jeg tror vi skal til Nora i morgen for å henge, så det blir superkos.

Etter at jeg er ferdig med å vasket leiligheten og forhåpentligvis har fått jobbet litt så skal Fredrik og jeg kjøre til Gardemoen for å hente Elise. Det høres kanskje litt rart ut, men jeg gleder meg til å kjøre bil igjen??😂 Jeg savner skikkelig å ha en bil, og bare kunne kjøre hvor man vil. Det skal jo sies at det er unødvendig med bil i Oslo, spesielt der jeg bor. Jeg vet ikke hvor lenge jeg blir boende her da, så det kan hende seg at jeg kaaaanskje skal dra å se på bil i morgen 😇 Er det sånn at jeg drar til Tromsø i September så er jeg ikke i tvil en gang. Kollektivtrafikken der er ikke akkurat noe å skryte av, og det er ikke sånn som Oslo der du bare kan gå overalt.

5 kommentarer

5 thoughts on “I HELGEN FÅR JEG BESØK AV

  1. Så koselig med besøk! 😀 Du har virkelig mange gode folk i livet ditt, Sofie! Det betyr SÅ mye! <3 Haha, jeg er også sånn at leg gleder meg til å kjøre bil! Elsker å kjøre bil! 😉 Kos deg masse i helgen! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *