KONKURS, DRAMA OG KRANGLING

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Genser fra NA-KD / Bukse HER

Husk at det fortsatt er 20% rabatt på HELE Nelly. ❤️KLIKK HER ❤️

☁️ Er det bare meg, eller gikk denne sesongen av bloggerne alt for fort? Jeg føler at den akkurat hadde begynt da den var ferdig, og det tok meg noen timer å forstå at vi var inne i den aller siste uken. Som jeg allerede har sagt på Instagram så er jeg veldig fornøyd med denne sesongen, og jeg føler at dere fikk bli skikkelig god kjent med den jeg er. Ikke bare meg, men familien min også. Jeg er stolt over å endelig kunne vise frem den nord-norske siden av meg til dere, og jeg håper at dere likte det like godt som meg.

☁️ Selv om det kan være ganske kjedelig å bare gå hjemme dagen lang, så må jeg si at jeg er veldig happy med at jeg har fått vært så effektiv. Jeg har fått tatt bilder, spilt inn masse TikTok, fått redigert og spilt inn YouTube og jeg har fått vært skikkelig kreativ den siste uken. Jeg tror jeg hadde godt av denne tiden hjemme, for jeg har endelig fått tatt igjen alt jeg har hatt hengende over meg. Jeg har også lært meg å redigere YouTube-videoer i Final Cut, noe jeg er veldig stolt over.

☁️ Jeg henger veldig etter på denne, men i går kom jeg over en video der Jeffree Star testet Kylie sine hudprodukter, og jeg begynte å tenke på om de virkelig er så dårlig som det han skal ha det til? Selv så bruker jeg mye av produktene til Kylie, og jeg er kjempefornøyd med det meste. Jeg føler bare at han er litt typen til å være sjalu, og ikke klare helt å unne andre suksess? Jeg føler bare at han alltid er innblandet i drama, og støtt og stadig prøver å dra andre ned. Jeg tenker med engang at det er sjalusi og konkurranse som får han til å uttale seg på den måten, men hva vet vel jeg? Jeg liker produktene til begge to, men jeg kjenner ikke meg igjen i alt det han sier om produktene hennes.

☁️ Jeg vurderer sterkt å slette Coinmaster, for det kommer til å gå utover både vennskap og lommeboken. Jeg setter det selvfølgelig litt på spissen nå, men jeg i går sendte jeg Julie en skikkelig sinnamelding for at hun hadde knust hele villaen min. Jeg hadde aldri i min villeste fantasi trodd at jeg skulle bli så avhengig av et spill at jeg velger å bruke PENGER på det, for å så KJEFTE på vennene mine 😂Det skal sies at jeg har fått en del kjeft tilbake, så jeg tror vi alle begynner å bli litt for engasjert i dette spillet. Jeg er faktisk helt hundre prosent sikker på at Coimaster har ødelagt noen vennskap.

☁️ Tror dere at butikker, restauranter, kino ++ åpner igjen den 26 mars? Jeg krysser i alle fall fingre for det, for jeg synes det er skikkelig skummelt med tanke på økonomien til landet vårt. Det er jo ikke bra om flere bedrifter må slå seg konkurs, at det blir masse arbeidsledighet og at det blir tøffe tider for økonomien vår. Jeg så i avisen i går at min favorittrestaurant her i Trondheim måtte slå seg konkurs på grunn av coronaviruset, noe som er SÅ trist. La oss alle håpe at dette har roet seg frem til den tid <3

☁️ Denne uken har jeg prioritert mye mer YouTube enn hva jeg har gjort med bloggen, og det føles veldig rart da det er første gang siden jeg startet å gjøre dette her. Bloggen har alltid vært min lille baby som jeg har prioritert over alt annet, men nå som tidene har endret seg så må jeg følge med på den endringen jeg også. Jeg kommer som sagt til å fortsette med bloggen, for jeg EEELSKER det, men jeg skal begynne å vie mye mer tid til YouTube også.

13 kommentarer

13 thoughts on “KONKURS, DRAMA OG KRANGLING

  1. Hvis man skal tenke realistisk tror jeg nok dette vil gå over sommeren, dessverre. De sier jo at det kommer til å bli verre, og myndighetene spår jo at “toppen” er i mai 🙁 skolen min åpner hvertfall ikke før 13 april (i første omgang), og sånn jeg har forstått det på lærerne mine blir det nok usannsynlig at campus åpner igjen før sommeren..

    1. Neiii, var egentlig mer ment til frisørsalonger og andre butikker som skulle stenge i 2 uker. Det har vel aldri blitt sagt hvor lenge skolene «skal» være stengt? Så en liten skrivefeil av meg <3

  2. Jaaa, sesongen gikk SÅ fort! Ble så overrasket jeg! Var det like mange episoder som før? Haha! Fin sesong! Liker den nord Norske Sofie veldig også jeg! <3 Jeffree Star gjør nok det for å dytte henne ned, for å løfte seg selv opp ja! Typisk konkurranse der ja, tipper jeg. Det er nok ikke noe bedring til 26. Mars nei dessverre… Det er jo snart påske også, og den bør nok "avlyses" da det skaper ekstra smitte, da folk omgåes mer. Kjipt men… Kan nok bli ganske langvarig. Jækla kjipt for økonomien ja! Huff! 🙁
    Klem, goding! <3

  3. Helt enig! Tenkte akkurat det samme! Ble nesten irritert av omtalen hans om Kylie skin serien. 😂 for min del er disse produktene noe av det bedre jeg har testet- og er personlig kjempe fornøyd med alt.

  4. Tenker det viktigste vi kan gjøre nå er å støtte opp små lokale bedrifter. De store kjedene overlever som regel.
    Siden du fortsatt bor
    I nærheten anbefaler jeg deg både en tur på Frk.Wickstrøm for interiør og Kompis på Heimdal for digg veggisburger og milkshake. Kan bestille hjem fra begge steder i disse karantene-
    Tider😊
    Det er hvertfall sånne steder jeg skal legge pengene mine nå, de store kjedebutikkene/resturantene klarer seg nok bedre enn de små nå😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *