20% RABATT PÅ NLY

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Hei, fininger ♥ Jeg håper alle har hatt en fin påske så langt. Som dere vet så har jeg droppet alle tradisjoner jeg har, og valgt å ha en bypåske istedenfor. Jeg klarer ikke dagsfylla og rølp lengre, så da er det bedre å holde seg hjemme foran tv-en, haha. Jeg tenkte uansett at jeg skulle tipse dere om at Nelly har 20% rabatt på ALT fra NLY sitt merke. Du kan med andre ord sikre deg så mye fint til sommeren for en billigere penge. Jeg har selv akkurat bestilt en pakke til LA som jeg gleder meg så til å vise dere 😍

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY ♥

 Skjørt. HER / Topp. HER / Jumpsuit. HER 
Kjole. HER / Sett. HER / Sett. HER
Veske. HER / Bikini. HER / Truse. HER

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY ♥

1 kommentar

1 thought on “20% RABATT PÅ NLY

  1. Hei:) et spørsmål ang geleneglene dine: bruker du lenge 2 eller 3? Og hvor ofte drar du og fikser på neglene ?:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *