JEG ER SÅ HELDIG

Categories Blogg

Som mange av dere vet så hintet jeg jo lenge til at Morten skulle kjøpe meg et påskeegg, og gjett hva jeg kom hjem til i går? Jeg fikk ikke bare et påskeegg, men Morten hadde også lagt igjen en lapp der han skrev at han skulle ta meg med på kino <3 ååh! Vi hadde en prat her om dagen om at det var lenge siden vi hadde gjort noe bare vi to, så det var så koselig at han inviterte meg med på kino. 

Jeg er ganske sikker på at vi ikke er de eneste som glemmer hverandre litt i hverdagen? Det er så utrolig lett å ta en forgitt når man ser hverandre hver eneste dag. Vi gjør jo typ alt sammen, så jeg tror vi begge glemmer at vi ikke gjør så mye romantisk sammen. Jeg gleder meg derfor veldig til å tilbringe kvelden sammen med han <3

4 kommentarer

4 thoughts on “JEG ER SÅ HELDIG

  1. Du er heldig som har en så kul, snill og omtenksom kjæreste. Men han er også heldig som har deg, du er veldig pen 😍

    Og ja det er lett å glemme hverandre litt…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *