UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Liten funfact; Jeg har et lite arr på armen som ligner på en kvise. Ser dere det?? haha
Sett. HER

Hvor høy er du?
Jeg er 172 cm. 

Har du tenkt å bo i Trondheim for alltid?
Jeg har nok ikke tenkt å bo der for alltid, men jeg kan se for meg at jeg vil flytte en del frem og tilbake frem til jeg kanskje får meg barn å skal slå meg til ro. Hvor jeg ender opp da får tiden vise, jeg orker i alle fall ikke å binde meg til et sted. Det er jeg for rastløs til 😀 

Hva synes du om de som har sugardaddys?
Jeg orker ikke å bruke tid og energi på hva andre velger å gjøre med livet sitt, for det påvirker ikke meg på noen som helst måte. Jeg tenker at så lenge man ikke vet historien til noen, så skal man heller ikke dømme. En av de første gangen jeg var i Los Angeles så kom jeg i prat med en jente som hadde det, og hun fortalte meg at hun nesten var hjemløs og så på det som en siste løsning. Hun hadde ingen familie som kunne hjelpe henne, og var rett og slett desperat. Om det var sant eller ikke vet jeg ingenting om, men poenget mitt er bare at man aldri vet hva noen går gjennom. Jeg kunne som sagt ikke brydd meg mindre hva andre velger å gjøre med livet sitt. Jeg liker å tjene mine egne penger, men jeg bruker likevel ikke tiden min på å snakke ned om de som går andre veier enn meg. 

Skal du og Morten reise på ferie snart sammen?
Vi skal reise i løpet av sommerferien, vi har bare ikke bestemt oss for hvor vi ønsker å dra. 

Hva har du og Morten til felles?
Vi har mye til felles, men jeg vil vel kanskje si trening og reising.  

Kommer du til å skrive bok? 
Det  vet jeg ikke enda. Jeg har veldig lyst, men det må føles rett før jeg velger å gjøre det. 

Har du lappen?
Ja, det har jeg. 

Hva er det du gleder deg mest til ved å flytte til Trondheim?
Vennene mine, helt klart. 

Kan dere lage en til video der dere reagerer til deres sesong av PH?
Så moro å se at det var så mange som likte det, det gjør meg veldig glad. Vi kommer nok mest sannsynlig til å lage enda en <3

Hvem er høyest av deg og Morten?
Det er Morten. 

Hvor lenge varte frokostene inne på PH?
Vi hadde ikke klokke, så jeg har dessverre ingen anelse. Kanskje en halvtime?

Hvorfor er du så lite med Andrea for tiden?
Hun har jo flyttet til en annen by, så det er ikke like lett å møtes nå som det var før. 

Har du lyst til å gifte deg i fremtiden?
Kanskje, kanskje ikke. Er jeg fortsatt i et godt og stabilt forhold, og det føles rett så vil jeg selvfølgelig gifte meg. Det er likevel ikke noe jeg går rundt å planlegger. 

Hadde du følelser for noen andre inne på PH?
Nei, det hadde jeg ikke. 

Hva synes du om at noen av årets deltakere tenker at Morten er den kjekkeste?
Nå vet ikke jeg hvor dette kommer fra, eller hvem som har sagt det, men jeg sier meg selvfølgelig enig i det. 

Krangel du og Morten ofte?
Nei, det gjør vi heldigvis ikke. Vi kan selvfølgelig diskutere litt, men det er svært sjeldent det ender opp i en krangel. 

Hvor lenge skal dere være i LA?
2 uker. Åååh som jeg gleder meg!!

Hvorfor reiser ikke du og Martine sammen til LA?
Martine kunne ikke reise før 1 mai, så jeg bestemte meg for å dra noen dager tidligere sammen med Zelia. 

Hva synes du om de som deler sitt private drama i offentligheten?
K L E I N T. Er du 15 år så har du kanskje en unnskyldning, men er du et voksent menneske så burde du holde deg for god til å dele hva som skjer i privatlivet ditt med alt og alle. Hvem du ikke liker eller krangler med har ikke resten av verden noe med. Punktum. 

Hva ville du bli da du var yngre?
Jeg hadde lenge en drøm om å bli politi, og jeg øvde faktisk lenge for å komme meg gjennom opptaket. Jeg suger til å svømme, så jeg dro på svømmetrening kanskje 1-2 ganger i måneden. Det ble likevel for tøft etter Utøya, så da endte jeg opp her istedenfor haha! 

Hvem er du mest med av Martine L og Andrea?
Jeg er mest med Martine, men jeg er like god venn med begge to <3 

9 kommentarer

9 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. hvordan var telefonene på ph? hadde dere Snapchat og meldinger sånn at dere kunne kontakte familie?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *