20% RABATT PÅ VÅRENS NYHETER

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Hei dere ♥ Hatt en fin dag så langt? Jeg har hatt en super start på denne uka, så det er jo ingenting som er bedre enn det. Jeg tenkte uansett at jeg måtte dele med dere at Nelly har hele 20% rabatt på vårens nyheter. Det er med andre ord gode muligheter for å oppgradere garderoben til sommeren. De har fått inn så mye fint den siste tiden, så jeg klarer nesten ikke å vente til jeg får pakken jeg selv akkurat har bestilt. Jeg har uansett plukket ut mine favoritter til dere! 

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY ♥

Body. HER / Topp. HER / Kjole. HER
Jakke. HER / Skjørt. HER / Kjole. HER
Bukse. HER / Kjole. HER / Jumpsuit. HER

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY ♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *