BURSDAGSPLANER

Categories Blogg

Det er bare 13 dager til jeg har bursdag, og det skal selvfølgelig feires. Som jeg allerede har fortalt dere så skal Martine og jeg feire bursdagen min i Monaco, også skal jeg ha en feiring når jeg kommer hjem igjen. Jeg er i full gang med planlegning, og det var sånn jeg kom over bildene fra bursdagen min som jeg feiret da vi spilte inn til kollektivet. 

Selv om jeg noen ganger synes at jeg bruker mye unødvendig tid på å ta bilder så er jeg likevel glad for alle de fine minne jeg kan se tilbake på. Jeg kjenner jo at jeg er evig takknemlig for at jeg er ferdig med tiden rett etter PH, men det er selvfølgelig ting jeg savner og lengter etter. Gjengen var jo veldig spleiset, og jeg kan selvfølgelig savne det til tider. Det jeg kanskje savner aller mest er å ha Kevin boende hos meg annen hver uke haha ♥ Vi er fortsatt venner til alle som lurer, noe jeg egentlig er med alle som var med å feiret med i 2017. Selvfølgelig er det ikke alle man har like god kontakt med fortsatt, men det er alltid like hyggelig de gangene man møtes. 

Aprops bursdag. Jeg har veldig lyst til å ha en skikkelig feiring i år der jeg går all inn på pynt, mat og kake. Jeg ville derfor høre med dere om hvilken butikk(er) jeg burde dra innom. Jeg vil ha masse ballonger, pynt og kanskje Pinjata?? hahah. 


Se på dette <3 <3 ååh! Jeg husker enda hvor oppgitt jeg var for at vi måtte kline på karma siden vi hadde bestemt oss for å holde  forholdet vårt helt skjult frem til vi begge fant ut at det var noe vi virkelig ville satse på. 

4 kommentarer

4 thoughts on “BURSDAGSPLANER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *