50 SPØRSMÅL & SVAR

Categories Blogg

Jeg så dette innlegget på bloggen til Andrea, så jeg valgte å kopiere det da jeg synes det var morsomt, men også en fin måte å bli bedre kjent med meg. Jeg har jo “ukens spørsmål” hver uke, men jeg føler aldri at jeg svarer på spørsmål som gjør at dere faktisk blir kjent med meg som person. Jeg håper derfor at dere likte dette innlegget like godt som meg ♥ 

♥. Hvor gammel er du om 5 år?

29 år :((((

♥. Hvem har du vært sammen med i minst to timer i dag?

Morten og gjengen bak Norwegian Ghost Hunters.

 ♥. Hvor høy er du?

172 cm.

♥. Hvilken film så du sist?

Jeg så alle Harry Potter filmene som ligger ute på TV2 Sumo hehe.

♥. Hvem ringte du sist? 

Morten

♥. Hvem ringte deg sist? 

Morten hahaha… Jeg har andre venner, jeg lover!

♥. Hva stod det på den siste smsen du fikk?

“Helt ok, er fem min unna selv :)”

♥. Foretrekker du å ringe eller sende sms?  

Helt klart å sende SMS, jeg er ikke. glad i å snakke i telefon.

♥. Hva er ditt favorittsted?

Gjett en gang…. USA ♥♥♥♥

♥. Hvilket sted foretrekker du minst?

Kleine eventer eller fulle kjøpesentre.

♥. Når så du moren din sist? 

Da jeg var hjemme i julen. Savner henne allerede da!

♥. Hvilken øyenfarge har du?

Blå

♥. Hvilken julesang er din favoritt?

Ariana Grande – Santa Tell me.

♥. Er foreldrene dine gift eller skilt?

Som mange av dere sikkert vet så er pappa død, men de var aldri gift.

♥. Når våknet du i dag?

08.00 

♥. Hvor tror du at du befinner deg om 10 år?

Jeg vil nok tro at Morten og jeg har kjøpt et hus, reist masse, kanskje fått barn og har fått til så mye bra at vi jobber med akkurat det vi vil. Bloggen er jo babyen min så den vil alltid være med meg, men jeg vil selvfølgelig utvikle meg herfra også.

♥. Hva skremte deg om natten som barn?

Jeg var veldig redd for monster under senga og skumle menn i klesskapet haha.

. Hvilket siste youtubeklipp fikk deg til å le?

Det er nok YouTube-vidooen til Lisa og meg. Du kan se den HER

♥. Hva er din beste egenskap?

Det må nok være at jeg er veldig omtenksom.

♥. Hva er din verste egenskap?

Jeg er ekstremt utålmodig… hehe

♥. Sover du med eller uten klær om natten?

Jeg sover naken, love it.

♥. Hvor mange puter har du i sengen? 

Jeg har vel sånn 5-6 eller noe.

♥. Hva er det rareste du har spist?

Godt spørsmål.. Jeg er veldig kresen, så jeg spiser sjeldent noe rart hehe.

♥. Har du stasjonær eller bærbar data? 

Bærbar.

♥. Foretrekker du sko, sokker eller barføtt?

Sokker. Jeg hater barføtt, det gir meg frysninger bare ved å skrive det.

♥. Hva hører du på akkurat nå?

Khalid – Saturday Nights.

♥. Hvilken iskrem er din favoritt? 

Ben and Jerry’s <3 <3 <3 <3

♥. Hvilken dessert er din favoritt?

Hmmm… det må nok bli kake, kanskje brownies eller Pavlova.

♥. Hva er den største premien du har vunnet? 

Jeg har aldri vunnet penger før,  så den ligger dessverre på 0 haha.

♥. Liker du kaffe?

Nei, og jeg tror helt ærlig ikke at jeg noen gang kommer til å like det.

♥. Hva drikker du helst til frokost?

Vann eller Oboy.

♥. Hvem var din favorittlærer på vgs?

Det må nok være hun jeg hadde som kontaktlærer det første året på VGS.

♥. Kan du spille poker?

Nei.

♥. Hva har du spist i dag?

Knekkebrød og bolle, haha.

♥. Hvilken radiostasjon var den siste du hørte på?

Det husker jeg ikke, for jeg hører aldri på radio.

♥. Vil du ha barn?

Det er ikke noe jeg ønsker akkurat nå, men jeg håper selvfølgelig at jeg vil ha det en gang i fremtiden.

♥. Kan du noen andre språk enn norsk?

Jeg kan bare Engelsk.

♥. Sover du på en spesiell side?

Nei, men jeg ligger alltid på magen.

♥. Foretrekker du havet eller basseng?

Havet!!

♥. Hva bruker du helst penger på?

Reise, helt klart!

♥. Eier du dyrebare smykker? 

Nei, det gjør jeg ikke.

♥. Hva er ditt favorittprogram på tv?

Jeg ser nesten aldri på TV, men det må nok være bloggerne.

♥. Hva skal du gjøre i helgen?

Stavanger, wuhuu!!!

♥. Kan du stå på slalom? 

Jeg er ikke god på slalom, men jeg kan stå på det.

 ♥. Hvordan imponerer man deg? 

Jeg liker mennesker som har egne meninger og sier ting rett ut som de er, uansett om det er en upopulær mening eller ikke. Det kjipeste jeg vet er mennesker som mener det alle andre mener.

♥. Hva slags ringelyd har du på mobilen?

Standar til iPhone I think.

♥. Fortell en ting leserne dine antakelig ikke vet om deg?

Da jeg bodde i Trondheim så var det en mann som kjørte veldig ustabilt foran meg. Det endte derfor med at jeg ringte politiet på han, slik at han ble stoppet. Hva som skjedde i ettertid vet jeg faktisk ikke.

♥. Hva har du nærmest deg nå som er rødt?

Lyset på bilen foran meg.

♥. Er du sosial? 

Ja, jeg er veldig sosial.

2 kommentarer

2 thoughts on “50 SPØRSMÅL & SVAR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *