JEG HAR TATT EN HELOMVENDING

Categories Blogg

Jeg tror helt ærlig at jeg hadde ledd om noen hadde fortalt meg for et år siden at jeg kom til å bo i Tromsø, stå på ski og trene hver eneste dag 😂 Jeg synes det er så utrolig morsomt å se hvilken helomvending jeg har tatt, men shit som jeg elsker det. Jeg hadde aldri trodd jeg kunne ha det så bra i Tromsø som det jeg har akkurat nå, til tross for at jeg egentlig skulle vært et helt annet sted. Jeg er jo så klisje og dyp at jeg tror alt skjer av en grunn, og jeg er helt sikker på at de tingene jeg gjør akkurat nå er viktig for meg. Jeg har virkelig hatt behov for å trekke meg litt unna, fokusere mer på meg selv og være mindre opptatt av å være med på absolutt alt som skjer rundt meg. Jeg elsker virkelig å bo i Tromsø, og jeg er bare så takknemlig for at jeg turte å ta denne sjansen 💕 Jeg vil ikke tenke på hvor jeg hadde vært om jeg ikke hadde gjort det.

Julianne og jeg var forresten å gikk på ski i 20 minus i går, men overraskende nok så var det ikke så kaldt som jeg først hadde fryktet. Det var utrolig godt å komme seg ut, ha jentetid og ikke minst gå på ski under tidenes fineste stjernehimmel.

10 kommentarer

10 thoughts on “JEG HAR TATT EN HELOMVENDING

  1. Hunden din er SÅ søt ! Legger inn ett ønske om at du kan poste mere av den på Snapchat 🐶💕

  2. Hvor går du på ski i her i Tromsø? Skal komme meg ut på ski, men vet ikke helt hvor mulighetene er😅

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *