MINE PLANER FOR SOMMEREN

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly // Annonse Findings, Stavern og Festningen.

Sett. HER

🖤 Jeg skal starte på et veldig spennende og krevende prosjekt som jeg gleder meg så til å dele med dere. Jeg er så spent på hvordan jeg skal få tid til alt med tanke på alle planene jeg har i tillegg til denne jobben som vil ta ganske mye av tiden min. Jeg tenker uansett at alt løser seg for snille jenter, og så lenge man virkelig elsker det man gjør så klarer man alltid å finne tid.

🖤 Det er ikke mange dagene vi får slappet av i vår nye leilighet for moroa startet, for allerede 8-9 juni skjer det noe veldig gøy. Julie og Rita skal feire bursdagen sin, og dagen etter skal vi på sommerfest på Søstrene Karlsen. Bor du i Trondheim så er det her virkelig noe du må få med deg, det er så moro!

🖤 I slutten av juni får vi først besøk av mamma, også kommer foreldrene til Morten helgen etter. De kunne dessverre ikke komme samme helg, men det blir likevel så hyggelig å få besøk. Jeg har ikke sett mamma siden desember, så dere kan tro jeg savner henne. Vi er så heldige å ha så snille foreldre som skal komme å hjelpe oss med å male, noe jeg er evig takknemlig for.

🖤 I midten av juni reiser vi til Tønsberg for å ha et par uker i min favorittby (om sommeren vel og merke).

🖤 Samtidig som vi er i Tønsberg så skal vi selvfølgelig reise til Stavern for å delta på… STAVERN FESTIVALEN!!! Jeg hadde det så moro i fjor, så jeg gleder meg helt ekstremt mye. La oss ikke glemme at Travis Scott skal spille, så kanskje vi får se Kylie også? Det hadde jo vært helt sinnsykt. Du kan bestille billetter HER

🖤 Etter noen uker i Tønsberg så reiser vi hjem til Trondheim igjen. Her har vi to uker der det er relativt lite som skjer, så da kommer mamma på besøk igjen, også skal jeg få kommet meg til Tromsø og Bodø en tur. Jeg elsker Nord-Norge om sommeren, det er så vakkert!

🖤 Starten av august skal forhåpentligvis brukes i Nord-Norge, der vi SKAL få besøk Lofoten. Om vi ikke får tid til å reise denne sommeren så kommer jeg faktisk til å gråte en skvett. Jeg skal virkelig gjøre alt i min makt for å klare å få noen dager der, men ettersom at jeg plutselig fikk veldig mye å gjøre denne sommeren så ble det litt mer utfordrende enn forventet. Vi gikk seriøst fra å ha null planer til at hele sommeren min plutselig var booket.

🖤 I midten av august reiser Morten og jeg tilbake til Oslo for å være med på Findings. Som dere vet så har jeg vært der de tre siste årene, og det er virkelig av god grunn. Det har liksom blitt obligatorisk å dra på Findings, og jeg gleder meg veldig til å ha en morsom helg sammen med vennene mine. Du kan bestille billetter HER.

🖤 Sommerferien skal avsluttes på den beste måten, og det er selvfølgelig Festningen. For dere som ikke vet hva det er så er det en ny festival som kom til Trondheim i fjor. Det er de samme som arrangerer Stavern og Findings, så jeg kan garantere dere at opplegget er dritbra. Nå sier jeg ikke det bare for at jeg elsker Trondheim, men det var virkelig den beste festivalen i fjor!! Du kan bestille billetter HER.

8 kommentarer

8 thoughts on “MINE PLANER FOR SOMMEREN

  1. håper du får en braaaa sommer! Hva er dine neste utenlandsreiser, har du planlagt noen og når?🥰🥰Klem fra en som digger deg!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *