UKEN SOM GIKK

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Akkurat nå. 

Akkurat nå sitter jeg ute i hagen vår, og her har jeg tenkt til å sitte frem til jeg er ferdig med dagens jobb. Jeg tror ikke dere kan forstå hvor deilig det er å endelig ha en hage, platting og ro rundt meg etter to år i Oslo sentrum. Det er morsomt å se hvor mye Celine koser seg også, for det eneste hun har lyst til er å være ute i hagen. Det første hun gjør når vi står opp er å stille seg ved terrassedøren i håp om at jeg skal slippe henne ut haha!

Ukens tanke. 

Jeg er veldig spent på å se hvordan Morten vil trives her i Trondheim, men foreløpig så er jeg veldig sikker på at det kommer til å gå kjempebra. Jeg tror nok også at han trives mer enn hva han gir uttrykk for, men på grunn av at han alltid har vært så negativ til Trondheim så kan han nok ikke gi helt slipp på det haha. Det morsomme er at Morten hadde noen å være sammen med på lørdag, mens jeg satt hjemme alene. 

Ukens høydepunkt.

Det er helt klart at vi endelig er ferdig med å pakke ut, for det har vært et evig stress. Alt som gjenstår nå synes jeg bare er morsomt, for det er jo en investering i leiligheten vår. Alt jeg vet er at vi skal få det skikkelig fint til slutt, og at vi kommer til å stortrives her. 

Ukens cravings. 

Iste har kommet i en sparkling versjon med smak av Mango, den er seriøst så god og ikke minst forfriskende. 

Ukens irritasjonsmoment.

Det er vel alt som har skjedd den siste uken, og hvordan vi har blitt behandlet av en viss person. 

Ukens positive. 

Jeg vet det er mye boligsnakk nå, men jeg kan virkelig ikke la være å nevne naboene våre. Jeg tuller ikke når jeg sier at vi har flyttet i verdens beste nabolag, for menneskene her er så fantastiske og har gitt oss en så bra velkomst. Man kan jo dessverre ikke bestemme naboene sine, så her har vi vært skikkelig heldig. Vi fikk blant annet plenen vår klippet med engang vi overtok leiligheten.

Ukens avgjørelse. 

Jeg har ikke tatt en eneste avgjørelse denne uken, kun prøvd å finne ut hvor man skal starte for å løse ting. Heldigvis så ordner alt seg til slutt, gjør det ikke?

Ukens handleliste.

DET ER 20% RABATT PÅ NELLY!!! Klikk HER 🖤

Genser. HER / Sett. HER / Sett. HER

2 kommentarer

2 thoughts on “UKEN SOM GIKK

  1. Velkommen til Trondheim <3 Håper at dere kommer til å kose dere masse her! Jeg bor faktisk i samme området som dere, og det er fantastisk godt og rolig å bo hær!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *