ALT ER BARE KAOS

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Lignende genser. HER / Bukse. HER

Jeg beklager så mye at oppdateringene har vært sånn halvveis fra min side, men det har vært så ekstremt mye til meg den siste uken. Jeg skal gi dere en oppdatering senere, men jeg lover at alt er bra med meg. Det er bare mye akkurat nå, og det er stor forskjell på å ha mye å gjøre og ha det kjipt. Det har bare vært så mye at jeg har trengt å koble av litt, og hodet mitt er alle andre steder enn akkurat her. Jeg klarer hverken å tenke på blogg eller finne ut hva jeg skal skrive om, men etter i dag så tror og håper jeg at ting vil roe seg ned. Jeg lover at alt kommer til å være back to normal soon.

Selv om jeg selvfølgelig får dårlig samvittighet når det kommer til jobben, så er jeg likevel veldig glad for at jeg endelig har lært meg å lytte til kroppen. Jeg har kjent de siste dagene at jeg har trengt søvn gjennom slagene, og til en forandring så har jeg faktisk lyttet. Det har dessverre gått utover hvordan jeg har prestert i jobben min, men når alt kommer til alt så tror jeg at jeg presterer bedre når jeg er uthvilt og klar for å jobbe ordentlig igjen. Jeg tror nok det er mange som kan kjenne seg igjen i en slik situasjon med studie, jobb og familieliv. Jeg tenkte derfor at det hadde vært hyggelig om vi hadde delt litt tips og triks med hverandre. Gjerne fortell hva DU gjør når du føler at du har alt for mye å gjøre, og hva som hjelper for DEG <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *