ANDRE PRIORITERINGER

Categories Blogg

I går var jeg ute å spiste sammen med Julie og Lisa på brygga i Tønsberg. Vi bestemte oss for å spise på The Sense som egentlig er et utestedet vi alltid drar ut på, men de hadde overraskende god mat der. Jeg spiste Pad Thai uten kylling, og den var helt fantastisk. Det er faktisk ikke noe som er bedre enn å tilbringe sommeren i Tønsberg, for da får jeg være rundt mennesker jeg vanligvis ikke ser så ofte. Julie bor jo i Budapest, og jeg møter jo heller ikke familien like ofte nå som jeg har flyttet til Trondheim. Jeg skal ikke skryte på meg at jeg var så flink de to årene jeg bodde i Oslo, for da var det eneste jeg prioriterte var blogging, pærra livet og festing. 

Det var uansett en periode jeg måtte gjennom, og heldigvis hadde de aller fleste rundt meg hadde full forståelse. Det er ikke akkurat en tid jeg får igjen, så jeg er veldig glad for at jeg virkelig koste meg mens det pågikk. Det skal sies at det er en tid jeg aldri kunne gått tilbake til, men absolutt en periode i livet jeg vil huske for alltid <3 Akkurat nå ønsker jeg bare å reise masse, jobbe og være sammen med de menneskene jeg bryr meg aller mest om. Jeg har rett og slett fått andre prioriteringer i livet mitt, og godt er det. 

4 kommentarer

4 thoughts on “ANDRE PRIORITERINGER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *