ANGÅENDE TILBAKEMELDINGENE PÅ DETTE BILDET

Categories Blogg

Etter at jeg la ut dette bildet av Martine og meg så fikk jeg masse tilbakemeldinger på at jeg har “stramt tungebånd”. Jeg har jo alltid visst at tunga mi har vært kortere enn normalt, men jeg har aldri tenkt noe særlig over det. Jeg har jo problemer med å kline for eksempel, for jeg må være helt inntil om tunga mi i det hele tatt skal ha sjanse til å berøre Morten sin haha. Jeg fikk også en melding om at vedkommende hadde slitt masse med migrene og vond nakke, men etter at hun forlenget tungebåndet sitt så forsvant det. Er virkelig kroppen så merkelig at slike ting henger sammen? Jeg har jo masse problemer med hodepine og vond nakke, men det har jeg trodd at kom fra andre grunner. Jeg fikk jo mye problemer med rygg og nakke etter Utøya, så jeg har aldri sett for meg at det kunne være tungebåndet mitt? Men hadde det vært tilfelle så burde jeg vel merket det for lenge siden, eller hva? 

Det er uansett ikke noe som har plaget meg på noen som helst måte, så det er absolutt ikke noe jeg gidder å stresse over. Jeg synes bare det var veldig gøy og ikke minst merkelig å lese alle tilbakemeldingene jeg fikk. Man lærer tydeligvis noe nytt hver dag, hehe! Nå skal jeg ut å nyte sola, vi snakkes senere <3

9 kommentarer

9 thoughts on “ANGÅENDE TILBAKEMELDINGENE PÅ DETTE BILDET

          1. Ærlig talt Sofie. Prøv å svar litt mer som et voksent menneske. Personen over var da ikke frekk?
            Enten var det et dårlig forsøk på å være sarkastisk, eller så er du bare veldig sensitiv.
            Ha en fin dag 👌🏻

  1. Unnskyld meg sånn snakker man ikke til folk! Om man har litt stor mage, liten mage, store lår, små lår, store pupper, små pupper, flat bak eller big ass bothy! Om du ikke har noe fint å si la det være! Hadde du tørrd si dette face to face? Tenk deg om neste gang! Alle er perfekt på sin måte! ❤️❤️ Men det er desverre bloggere så får gjennomgå når det gjelder hat..

  2. Jeg synes måten du svarer på er helt fantastisk🤣
    Endelig en blogger med bein i nesa nok til og tilbake🎉😃
    Ha en fin dag🥰

    1. Hahaha!! Er bare så lei av at vi skal godta alt og at ingenting er frekt, men kun ment som konstruktiv kritikk. Altså, når det ble hyggelig å si at noen ser gravid ut til noen som IKKE er det? 😂

      Håper du får en fin dag du også <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *