ÅRE DAY ONE

Categories Blogg

Reklame | Invitert av Celsius

   

Akkurat nå kan jeg seriøst ikke forstå hva jeg gruet meg til, for jeg hadde absolutt ingen grunn til å gjøre det. Morten og jeg har blitt kjent med så mange herlige folk det siste døgnet, og vi storkoset oss skikkelig i går. Jeg som var så redd for at ingen ville komme å snakke til kjæresteparet, men vi var så heldig å kjøre sammen fra Trondheim til Åre med disse søtnosene. Vi ble derfor kjent på veien hit, og har vel egentlig bare hengt siden da.

Jeg hadde med andre ord en skikkelig bra dag i går, og jeg gleder meg bare til å komme i gang med denne. Vi skal snart på Afterski, eller jeg er vel mest sannsynlig allerede der når dette innlegget publiseres. Også skal vi spise middag og dra på byen senere. Jeg hadde egentlig tenkt å stå på ski i dag, men bakkene som jeg kan stå i var et lite stykke unna, så vi får gjøre det i morgen. Jeg tok ikke med meg skiene mine hele denne veien for å IKKE bruke de. Det er uaktuelt, haha!! Vi snakkes senere dere <3

2 kommentarer

2 thoughts on “ÅRE DAY ONE

  1. Wow hvor er den sinnsykt kule hvite dressen din fra?? Den buksen og genseren med refleksdetaljer🤩

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *