SPØRSMÅL & SVAR

Categories Blogg

Kunne du feriert i USA og hva ville du opplevd?
Jeg har feriert masse i USA, så svaret er jo helt klart ja. Jeg har enda ikke vært i Miami og Florida som jeg har VELDIG lyst til besøke. Jeg kommer nok til å reise en del rundt når jeg skal være der i tre måneder. Det er ganske billig å fly mellom statene, så det er helt klart noe jeg skal prioritere.

Når vil du ha barn?
Sånn som jeg føler det akkurat nå, aldri. Det kan jo selvfølgelig endre seg, men det er absolutt ikke noe jeg ønsker nå.

Ville du fortalt på bloggen om du ble gravid?
Jeg måtte jo fortalt det en eller annen gang ettersom at det hadde blitt veldig synlig, men jeg hadde nok holdt det skjult så lenge som overhodet mulig.

Hvem ville du spilt i skam?
Hmmm.. kanskje Nora?

Hvor lenge har du hatt Celine?
Siden 2011.

Hvordan vil du beskrive deg selv?
Sta, impulsiv, omtenksom, spontan, irriterende, har vanskeligheter for å innrømme når jeg tar feil, glad og livsnyter.

Er du og Morten fremdeles samboere?
Ja, det er vi.

Favoritt serie/film denne uken?
Det må nok være ex on the beach Sverige. De er GAALE!

Om du og Morten fant ut at dere er på forskjellige stadier i livet, og det ville blitt slutt. Kommer dere til å være venner om forholdet plutselig ryker?
Det er jo veldig vanskelig å si om man ville vært venner etter et brudd. Jeg hadde jo selvfølgelig håpet på det, men så er det jo også veldig vanskelig å være venn med eksen sin. Jeg føler at man alltid tenker at det er sånn det skal være, men så skjer det et eller annet som gjør at man ender opp som uvenner.

Svarer du på alle snappene du får av fans?
Nei, det gjør jeg ikke. Jeg svarer aldri når jeg får tilsendt sorte bilder med “S” på, felles snapper, eller spørsmål jeg ikke føler noen andre har noe med. Er det derimot noe som er relevant som hvor noe er fra eller andre ting så svarer jeg selvfølgelig.

Hvordan shampoo og balsam bruker du?
Akkurat nå bruker jeg fra merket Maria Nila.

Har du lyst på en hund til?
Jeg har veldig lyst på en til hund etterhvert, men akkurat nå skal jeg ikke pådra meg noe mer ansvar før jeg har fått gjort alle de tingene JEG har lyst til å gjøre.

Hva er din drømmejobb bortsett fra sosiale medier?
Noe som innebærer reising, eller så ville jeg jobbet for noe innenfor markedsføring eller TV. Jeg har også så lyst til å jobbe med hjemløse dyr en eller annen gang i fremtiden.

Hvor er det fineste stedet du har vært i verden?
VEELDIG godt spørsmål, det må vel kanskje være Santorini?

Skal du kjøpe sminken til Martine?
Jeg har øyenskyggepalettet hennes, LOOOVE IT.

Har du godt selvtillit?
Både og om jeg i det hele tatt kan si det sånn? Jeg har mine ting som jeg er fornøyd med, så har jeg andre ting jeg ikke er fult som fornøyd med. Alt i alt så føler jeg meg bra, så jeg vil vel si at svaret er mer ja enn nei.

Snorker du?
Nei, det gjør jeg ikke. Sorry alle dere som snoker, men det er SÅ vanskelig å sove ved siden av noen som snorker 🙁

Turn off med gutter?
Det må vel være ting som at de ikke kan forsørge seg selv. Da mener jeg de som ikke orker å jobbe for en damn shit og bare sitter å venter på at noe magisk skal skje. Jeg liker heller ikke gutter som er alt for høye på seg selv, og er veldig opptatt av å fronte det så perfekt utad.

Har du stemt på Andrea til vixen?
Selvfølgelig!

Hva synes du om deltakerne i Love Island? Kunne du falt for noen av de om du var singel?
Det er jo en godt og blandet gjeng. Noen man kan kjenne seg igjen i, mens andre jeg ikke tror jeg har noe til felles med. Per dags dato er det ingen der inne som er min type gutt, så jeg tror nok ikke det.

Hva gleder du deg mest til i 2020?
Gjett en gang?? LA OFC!!

Hvorfor står du med ryggen til på bildet til bloggerne?
Det er sånn de har redigert bilde, og fant vel ut at det ble best sånn? Jeg har helt ærlig ingen anelse, men jeg synes bildet var kjempekult jeg!

Når har du bursdag?
30 Mars, så det er ikke så alt for lenge til jeg fyller år.

Stemmer det at Paradise/TV3 klippet bort at du og Morten hadde sex?
Nei, så absolutt ikke. Det skjedde ikke så veldig mye mer spennende enn litt kyssing.

Hvordan ser en typisk hverdag ut for deg?
Jeg står opp rundt 07-08. Drar rett på trening, jobber i 4-5 timer etterpå, spiser litt, fikser meg, tar litt bilder, jobber enda mer, ser på litt serie og henger litt med venner. Så legger jeg meg rundt 22-00.00.

6 kommentarer

6 thoughts on “SPØRSMÅL & SVAR

  1. Hei Sofie!
    Jeg lurte på om du kunne svare ærlig på dette:
    HVA HAR DU GJORT FOR Å FÅ SÅ HVITE TENNER???
    Går influencere til tannlegen og bleker de, eller bruker dere en eller annen syk hjemmeblekning? Plis svar ærlig :((((

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *