DENNE UKENS PLANER

Categories Blogg

Tirsdag:
I dag har jeg ingen andre planer enn trening, jobb, jobb, jobb og enda mer jobb. Jeg skal også gå en skikkelig lang tur med Celine så lenge været holder seg stabilt. Her kan man jo oppleve alle årstider på en gang, så det blir veldig spennende å se hvordan været holder seg i løpet av dagen.

Onsdag:
Dagen starter som vanlig med trening før jeg skal få jobbet litt med bloggen, mail og mitt lille prosjekt. Senere på dagen skal jeg møte Tonje for å spise middag. Jeg har bestemt meg for at jeg må teste ut en ny restaurant ettersom at jeg alltid går på de samme. Det har kommet veldig mye nytt og fancy i Tromsø takket være alle turistene, så det er vel på tide at jeg får testet de også ut.

Torsdag
På torsdag skal jeg endelig møte Kari som jeg ikke har sett på en evighet. Vi ble faktisk kjent på rideleir for hundre år siden, der jeg hjalp henne å gjøre det slutt med kjæresten over telefon. Det endte opp med at han ble sinna (naturlig nok) og fortalte meg at jeg hadde mannestemme 🙁 haha. Jeg vet ikke helt hva planene våre er enda, men jeg skal prøve å få med meg Kari på kino. Jeg har så lyst å se Frost 2, men foreløpig er det ingen som har hatt lyst til å dra med meg…

Fredag
Jeg reiser tilbake til Trondheim på fredag, men jeg får hele dagen der ettersom at flyet mitt ikke går før sent på kvelden. Jeg skal derfor få unnagjort treningen og alt av jobb slik at jeg kan ta meg fri i helgen. De siste månedene har jeg prøvd å få gjort unna det meste av jobb på fredagen slik at jeg også får den gode gamle helgefølelsen. Jeg har også lyst til å ha ettermiddagen fri slik at jeg kan henge med mamma og spise Yonas Pizza før jeg reiser, hehe.

Lørdag
På lørdag får jeg besøk av Ine som jeg ikke har sett siden LA! Grunnen til at hun kommer til Trondheim er for å feire bursdagen til… ELISE! Dere vet hvor crazy hun er når det kommer til fester, så jeg er veldig spent på å se hva hun har fikset til denne gangen. Jeg tuller ikke når jeg sier at det alltid er en overraskelse å komme på fest til Elise, for du vet ALDRI hva som venter deg når du kommer inn døren, haha.

Søndag
På søndag har jeg ingen ande planer enn å ligge på sofaen, se på Netflix, spise godteri og spille Zombie-spillet mitt. Jeg gleder meg allerede, wuhuu.

Hvordan ser din uke ut? <3

2 kommentarer

2 thoughts on “DENNE UKENS PLANER

  1. her blir det bare og slappe av inne, hele uken, da min sønn har vannkopper, som også jeg kommer til og få siden jeg ikke hadde det som liten

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *