BARE FOR Å BLI BEDRE KJENT

Categories Blogg

x Jeg har alltid nektet for at jeg er en kjæresteperson, men jeg har vel innsett de seneste årene at jeg ikke kan nekte for det mer. Jeg har hatt kjæreste så lenge jeg kan huske, og har vel vært mer i forhold enn hva jeg har vært singel.

x Apropos det å være en kjæresteperson. Jeg har faktisk vært et så kjipt menneske at jeg har vært med to stykker som jeg egentlig ikke følte noe særlig for. Jeg var jo selvfølgelig veldig glad i dem, men jeg klarte aldri å se for meg “for alltid”. Grunnen til at jeg ikke gjorde det slutt var for at jeg fikk dårlig samvittighet, men spør du meg så burde jeg hatt mer dårlig samvittighet for å ikke gjøre det slutt. Jeg har jo opplevd det samme selv, og vet jo at det er mye bedre å være ærlig med motparten istedenfor å være sammen med noen for å være “snill”.  Det skal sies at jeg var ungdom da jeg holdt på sånn, og det er ikke noe som kunne skjedd nå.

x Jeg HATER å dra på konserter da jeg er livredd for store folkemengder. Jeg drar derfor ikke med mindre jeg virkelig har lyst, så dere kan tro jeg måtte presse meg selv under Ariana Grande. Jeg kunne virkelig ikke gå glipp av konserten hennes, det var uaktuelt!

x Til tross for at mamma ikke har lappen og ikke kunne øvelseskjøre med meg, så brukte jeg bare 21.000 lappen. Jeg fikk god hjelp av moren til en fyr jeg var mye med på dette tidspunktet. Hadde det ikke vært for henne så hadde jeg nok helt sikkert måtte betale mer. Heldigvis lærte jeg å kjøre ganske fort, noe som sparte meg for mye utgifter. Jeg betalte jo lappen min selv, så jeg vet ikke om jeg hadde hatt råd om jeg skulle ha brukt så mye mer.

x Jeg er livredd for å miste et dekk når jeg kjører bil. Grunnen til det er for at da jeg var liten så var jeg vitne til en bil som mistet dekket, og jeg har seriøst hatt en skrekk siden da. Tenk å kjøre kjempefort også faller plutselig dekket av??

x Dette er jo ikke akkurat en kjip egenskap, men jeg klarer IKKE å være langsint. Det er så mange ganger jeg har tenkt at jeg ikke må la noe gå med en gang, men bare noen timer etterpå så er jeg like blid igjen.

x Jeg klarer ikke å drikke noe som er varmt, og synes egentlig det er skikkelig ekkelt. Jeg liker ikke kaffe, te eller kakao, men kan drikke kakao om det er masse krem slik at det blir litt kaldt.

x Jeg er dessverre en sånn person som må si ALT jeg tenker, og klarer så og si aldri å holde kjeft. Det er skikkelig irriterende, for jeg må virkelig bli flinkere til å svelge noen kameler. Jeg tror ikke dere forstår hvor mange ganger jeg har sagt til meg selv “ikke si noe nå, Sofie” så sier jeg det likevel..

5 kommentarer

5 thoughts on “BARE FOR Å BLI BEDRE KJENT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *