JEG SVARER PÅ FORSKJELLIGE DILEMMAER

Categories Blogg

Snus eller røyk?
Jeg synes begge delene er skikkelig ekkelt og harry, men MÅ jeg velge så er det helt klart snus.

Spise Mc Donalds for resten av livet, eller bare gå i truse og BH for resten av livet?
Jeg spyr nesten av tanken på å skulle spise bare Mc Donalds for resten av livet, men det er jo samtidig veldig kjedelig å bare gå i truse og bh… Jeg måtte nok likevel valgt sistnevnte, så måtte jeg bare ha flyttet til Maldivene eller noe. Jobbet som surfe-instruktør, haha.

Aldri få barn eller få 10 barn?
Den var enkelt. Jeg hadde så klart valg å aldri få barn.

Celine eller Morten?
For et jævlig dilemma? MEN jeg hadde valgt Celine over absolutt alle (sorry venner, familie og Morten)

Dø i dag, eller leve for alltid?
Litt av et dilemma å gi noen?? Jeg har ikke lyst til å velge noen av de, men om jeg måtte så ville jeg nok kanskje valgt å dø i dag ettersom at jeg ikke har veldig lyst til å være på denne jorda når det begynner å skje store klimakatastrofer.

Ha barn nå eller aldri?
Aldri.

Drepe hunden din og få 1000 dollar og alt du vil, eller beholde henne?
Altså dere er gale??? Jeg hadde selvfølgelig valgt å beholde henne.

Aldri reise til Tromsø, eller aldri reise til Oslo?
Denne var skikkelig vanskelig, men jeg måtte nok ha valgt å aldri reise til Tromsø. Jeg føler at jeg hadde blitt veldig begrenset om jeg aldri kunne dratt til Oslo, spesielt med tanke på jobb og reising.

Spise kjøtt to ganger i uken eller faste 4 dager?
Faste fire dager. Det hadde bare vært veldig feil å spise kjøtt nå, det er absolutt ikke noe som frister.

Trene 3 intensive økter hver dag eller ikke trene på en måned?
Ikke trene på en måned, helt klart.

Ikke internett eller ikke netflix på en uke?
Ikke Netlfix. Jeg ser faktisk ikke så alt for mye på det, og hadde klart meg fint uten en uke.

At kjæresten din er utro, eller at du er utro?
At kjæresten min er utro. Jeg vil og kommer heller ikke til å være drittsekken, haha.

Sex hver dag eller sex en gang i måneden?
En gang i måneden. Jeg hadde aldri i mitt liv orket å ha sex hver eneste dag. Tenk så mange kvelder man har lagt seg der man ikke har sjans til å holde seg våken, også måtte man plutselig hatt masse energi???

Begynne i en vanlig jobb eller ikke kunne reise på et år?
Begynne i en vanlig jobb. Jeg har absolutt ikke noe i mot å kunne jobbe som noe annet enn det jeg gjør i dag, og trivdes for eksempel kjempegodt da jeg jobbet i trygghetspatruljen.

Er du konfirmert?
Ja, det er jeg.

3 kommentarer

3 thoughts on “JEG SVARER PÅ FORSKJELLIGE DILEMMAER

  1. Hæ ikke ha sex på 1 mnd eller kun en gang😂 hadde foretrukket hver dag. Måtte leve 6 uker ute etter vi fikk barn var tortur og ikke kunne velge selv når vi ville ha det 😅

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *