BARE FOR Å BLI BEDRE KJENT

Categories Blogg

Hvor gammel var du da du drakk for første gang?
Jeg husker ikke om jeg skal være helt ærlig, men jeg tror jeg var sånn 14-15 år.

Hvor gammel var du da du fikk din første kjæreste?
Jeg var 13 år gammel, og vi var faktisk sammen i nesten 2 år.

Hva het din første kjæreste?
Det ønsker jeg ikke å dele her på bloggen, men jeg kan vel si så mye som at han begynner på K.

Har du fullført videregående?
Ja, det har jeg. Jeg gikk to år på helse og sosialfag, også delte jeg opp tredjeåret mitt i to.

Er foreldrene dine gift?
Nei, de var aldri gift.

Hvilken skostørrelse har du?
Det varierer veldig fra sko til sko, men jeg bruker 37-39.

Røyker eller snuser du?
Nei, jeg har aldri gjort noen av delene. Jeg prøvde å begynne å røyke da jeg var yngre for å være “kul”,men heldigvis så hatet jeg det. Jeg EEEEEER så takknemlig for det den dag i dag. 

Hvilket stjernetegn er du?
Jeg er født 30.mars så jeg er væren. 

Hvem ringte du sist?
Den personen jeg ringer hver eneste dag….. MAMMA <3

Hva sto det på den siste SMS’en du fikk?
“Husk visning i dag”

Hva er din beste egenskap?
Det må være at jeg tilgir veldig lett, jeg er omsorgsfull og hardtarbeidende. 

Hva er din verste egenskap?
At jeg er ekstremt sta… hehe 

Te eller kaffe?
Jeg liker ingen av delene, hahah!

Fortell to ting som leserne dine antageligvis ikke vet om deg?
Jeg hadde ikke råd til å ta piercing i navlen, så en venninne prøvde å gjøre det på meg & jeg har veldig lyst på rosa hår. 

Hva gjør deg ulykkelig?
Urettferdighet og ensomhet. 

Hvem vil du be om unnskyldning og hvorfor?
Jeg vil be om unnskyldning for mye av de teite tingene jeg har postet i sosiale medier for et par år tilbake som jeg ikke kan stå for den dag i dag. 

Fortell en ting du har lært i løpet av livet?
Jobber du hardt nok, så kan du få til akkurat det du vil i livet. 

Hvor gammel er du om 5 år?
Jeg er 29!!!!!

Sover du med eller uten klær om natten?
Om jeg sover alene eller med Morten så sover jeg helt naken, men om jeg sover med venninner så har jeg på meg truse. 

12 kommentarer

12 thoughts on “BARE FOR Å BLI BEDRE KJENT

  1. Kan du gi noen eksempler på hva du ikke kunne stått inne for idag? Har følgt deg siden start, så ble litt nysgjerrig.
    Ha en fin dag kveld

    1. Det var en periode mange av oss bloggere delte så ekstremt mye rundt sex, og det er der jeg angrer. Sex er helt normalt, og jeg er absolutt for åpenhet rundt det, MEN!! det handler om hvordan man legger det frem og hvordan man snakker om det. Jeg brukte teite swipe ups og skrev ting jeg får vondt i magen av den dag i dag. Heldigvis så lærer man av sine feil, så jeg vil nok ikke gjøre det på den måten igejen hehe!

      Veldig hyggelig å høre at du har fulgt meg siden start forresten <3

  2. Takk for at du er et godt forbilde for yngre lesere😊 måten du svarer på spørsmål er så bra!
    Det jeg mener er at du er ærlig om hva du har gjort å ikke, men forklarer hvorfor ting ikke er greit.

    Hilsen gamla(29😁)

  3. Haha, digger deg. Er væren jeg også!! Har bursdag 31. Mars, etter mitt inntrykk av deg virker det som vi er utrolig like! Har fulgt med på deg siden dag 1 🥰

  4. Rosa hår er så sinnsykt fint! Har fått så lyst på det de siste gangene, en sånn pastell lys rosa farge😍😍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *