BARE FOR Å OPPKLARE LITT

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Jeg har valgt å samle de aller mest stilte spørsmålene/beskyldningene i et innlegg bare for å oppklare et par ting med dere. Jeg synes det er utrolig slitsomt å måtte svare på de samme spørsmålene igjen og igjen, så jeg håper at dere kan få et bedre svar med at jeg lager et innlegg 🖤

Sett. HER 

Hva er det som har skjedd mellom Andrea og deg? Er dere ikke venner mer?
Dette må vel være det mest stilte spørsmålet, så jeg velger å gi dere et ordentlig svar. Det er ingenting som har skjedd mellom Andrea og meg, og vi er fortsatt like gode venner som det vi alltid har vært. Andrea er en av mine nærmeste, og selv om vi ikke snakker eller møtes like ofte så er det ingenting som har forandret seg. Ta Julie og meg som et eksempel, vi har vært bestevenner i 10 år, og det har vært lange perioder der vi ikke har møttes eller hatt noe form for kontakt. Julie bodde fire år i USA, og vi møttes kanskje 3 ganger på de årene. Det var ingenting som har forandret seg mellom oss, og vi har et så trygt og stabilt vennskap som ikke trenger den daglige kontakten for å være like gode venner. Jeg ser på Andrea på den samme måten, og jeg vet at vi alltid stiller opp for hverandre om det er en av oss måtte trenge det. Akkurat nå har vi flyttet til to forskjellige byer, vi lever ganske forskjellige liv og vi har åpenbart mindre kontakt enn hva vi hadde da vi bodde sammen. Det har likevel ikke endret noe på vennskapet vårt, så det er absolutt ingenting som har skjedd mellom oss to. Jeg er fortsatt like glad i mine rare, morsomme, alt for glad i sjokoladefamilien venninne. 

At du og Morten ikke er forelsket?
Dette tror jeg faktisk er det mest irriterende jeg kan høre, og jeg kjenner at jeg er litt ferdig med å forsvare forholdet vårt. Jeg er veldig lei av denne “fasiten” på hvordan man skal oppføre seg for å være et lykkelig kjærestepar. Jeg vet veldig godt at Morten og jeg ikke er så romantisk utad, men det er rett og slett for at jeg har valgt å ikke dele så mye av oss med offentligheten. Den perioden vi var veldig åpen med dere så fikk vi utrolig mye dritt. Jeg fikk daglig meldinger om at Morten hadde vært utro, det var jenter som prøvde seg på han foran meg og alle skulle ha en mening om forholdet vårt. Vi ble derfor enig om at vi ikke skulle dele så mye av det innerste med dere, og med engang vi ikke var like private og personlige mer så sluttet alt presset rundt det også. Jeg har heller aldri vært en person som er så veldig kosete av meg, og er derfor ikke den personen som kysser eller koser foran andre. Jeg blir uvel når jeg ser andre kline foran meg, og synes det er kjempeflaut å kysse foran andre. Det er bare sånn jeg er som person, og det burde ikke definere hvordan forholdet til Morten og meg er. Hadde vi ikke hatt det bra sammen så hadde vi aldri kjøpt hus og bil sammen, det sier seg vel selv? Selv om vi ikke er de perfekte kjærestene på Instagram eller bloggen, så er jeg veldig lykkelig i forholdet mitt. 

Du godkjenner aldri kommentarer som omhandler utseendet, er ikke det litt teit?
Selv om jeg velger å være en offentlig person, så vil ikke det si at jeg må dele og snakke om absolutt alt. Jeg ønsker ikke å ha et slikt fokus på bloggen min, og det må være greit. Jeg synes også det er utrolig vanskelig, for om du ikke snakker om det så får du kjeft, men om du velger å snakke om det så får du også kjeft haha. Jeg velger derfor å bare holde kjeft, for det har uansett ingenting å gjøre på bloggen min. Jeg har mye mer spennende og innholdsrike ting å dele enn akkurat det der. 

4 kommentarer

4 thoughts on “BARE FOR Å OPPKLARE LITT

  1. Hei Sofie Caroline 😊
    Så utrulig bra svart, sånn ska man svara folk som virkelig bryr sæ mer m ting enn de sjøl ha godt av 😉 Det e vel opp te enhver ka man deler m andre, blogger eller ei, alt måå ikke for enhver pris sies, komme ut osv.
    Men nysgjerrigheta tar overhånd når man e ein offentlig person, driver ein blogg eller e stjerne på no vis 🌟 Fortsett m å holde privatlivet ditt litt i bakgrunnen du, det tjener du bæst på selv. Ka andre mein om den saken e jo ik relevant fer at du å ditt/dine ska trives i tilværelsen. Det vil alltid være nån som aldri bli fornøgd uansett, og det får bli dems problem 😁 Ha ein god sommar 👒🏖️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *