SÅ TRIST, MEN SÅ FINT

Categories Blogg

Jeg tror ikke dere kan forstå hvor mye jeg har gledet meg til å se Løvenes Konge, så dere kan tro jeg var glad da jeg klarte å få tak i premierebilletter. Jeg har seriøst vært Løvens Konge fan så lenge jeg kan huske, så det at det endelig kom en animasjonsfilm var virkelig på tide. Jeg kan ikke forstå kritikken filmen har fått, for den var SÅ bra. Jeg gråt typ gjennom hele filmen, for den er så trist og fint på samme tid. Scenen der Moufasa dør er jo den aller verste, så da holdt jeg meg foran ørene og lukket øynene. Vanligvis spoler jeg foran den scenen, men det var jo ikke akkurat et alternativ i går. Jeg vil uansett anbefale alle å se den, for det er virkelig en av de beste filmene jeg har sett hittil i år <3 

Nå skal jeg få sminket meg litt, så skal kanskje Morten og jeg en liten tur til Sverige. Jeg trenger påfyll av smågodt og Nocco hahah. 

8 kommentarer

8 thoughts on “SÅ TRIST, MEN SÅ FINT

  1. Sofie 😭💕 var selv så løvenes konge i går 🥰 det er den beste remaken av Løvenes Konge og skjønner ikke selv for at den fikk dårlig kritikk. Jeg har vært fan av Løvenes Konge og pluss at jeg har en bamse som ligner prikk lik på Simba.

  2. Så filmen selv, den scenen grein æ også av😭❤️ Alltid elsket løvens konge, har en Simba bamse og ei katt oppkalt ette Simba😻

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *