TING JEG VIL GJØRE FØR JEG DØR

Categories Blogg

🖤 Det jeg har mest lyst til av absolutt alt er å virkelig bygge opp livet og jobben min. Jeg skal starte flere firmaer, sikre fremtiden og investere pengene mine smart. 

🖤 Jeg skal bo noen måneder i Los Angeles og New York. Jeg så faktisk at du kan ta et studie i Los Angeles som går ut på blogging og sosiale medier, det høres jo veldig spennende ut. 

🖤 Dette er så typisk å si, men jeg skal hoppe i fallskjerm før jeg dør. 

🖤 Jeg skal eie en Ferrari eller en Lamborghini.

🖤 Jeg skal kjøpe tilbake et hus familien hadde på Nøtterøy, som jeg har veldig lyst til å ha som sommerhus. Det er virkelig såå fint, dere aner ikke. 

🖤 Jeg skal adoptere en hjemløs hund som jeg kan gi et godt og trygt hjem til. 

🖤 Jeg skal ta meg en uke ferie der jeg skal reise til et ekstremt vakker sted, der jeg ikke skal ha med meg sosiale medier. Jeg skal bare nyte øyeblikket uten å tenke på bilder, Instagram eller blogg. Jeg skal bare være på ferie, noe som høres SÅ deilig ut. 

🖤 Jeg vil ta en DNA test for å finne ut hvor jeg kommer fra. Jeg er overbevist om at jeg har utenlandske gener, så det hadde vært så spennende. Kanskje jeg har noen i familien som er amerikanske siden jeg føler meg så tilknyttet til USA?? haha

🖤 Gi ut mitt eget sminkemerke, klesmerke og kanskje egne extensions? 

Hva vil du gjøre før du dør? 

1 kommentar

1 thought on “TING JEG VIL GJØRE FØR JEG DØR

  1. Kan du og Morten kle hverandre opp i de klærne dere liker best å se hverandre i? 😊 hadde vært kjekt å se hvilke stil/hvilke klær dere synes hverandre passer best 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *