BARE TO DAGER IGJEN

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Nååå sitter jeg her å stresser meg ihjel for å få all jobb unnagjort før bursdagen starter. Jeg kan jo ikke akkurat sitte foran pcen å jobbe på min egen bursdagsfeiring, det hadde jo vært ganske trist. Det hadde vel egentlig vært trist uansett hvilken bursdag man hadde brukt på jobb, så det er selvfølgelig uaktuelt når gjestene kommer. 

Jeg tenkte uansett at jeg skulle tipse dere om at det bare er to dager igjen av Nelly sitt salg, og ved min rabattkode så får dere hele 15% ekstra på salget. Det er bare å bruke rabattkoden: EXTRA15, så vil du få avslag ved kassen. Nelly har så mye fint til en nedsatt pris, så jeg har plukket ut mine favoritter til dere ♥ 

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY ♥

Kjole. HER / Sko. HER / Topp. HER

Sko. HER / Jumpsuit. HER / Genser. HER

Kjole. HER / Kjole. HER / Kjole. HER

 

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY ♥

1 kommentar

1 thought on “BARE TO DAGER IGJEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *