BASTILLE KONSERT

Categories Blogg

Som dere helt sikkert ikke har fått med dere (haha), så var Morten, Ine og jeg på Bastille konsert i går. Det morsomme er at jeg måtte søke opp Bastille på Spotify for å sjekke om jeg visste av noen av sangene deres, og da jeg så at det var de som hadde “happier” så var jeg solgt.

Jeg er egentlig ikke en sånn person som drar på konsert da store folkemengder kan være ganske skremmende, men gårsdagen gikk overraskende bra. Bastille var jo også helt amazing live, så om de noen gang kommer til Norge igjen så vil jeg anbefale på det sterkeste å bestille billetter. Det er jo ikke så lenge til Ariana Grande kommer heller, H E R R E G U D som jeg gleder meg!

Nå skal jeg i bursdagen til Martine, vi snakkes senere ♥ 

5 kommentarer

5 thoughts on “BASTILLE KONSERT

  1. Hvorfor du så ofte skrifttype? Noen ganger er det times new roman eller så er det noe annet.. Syns det kan virke litt rotete. Personlig syns jeg det hadde vært mye bedre om du kun hade en type skrift. Dette er bare konstruktiv kritikk😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *