BEKYMRING, OVERNATTING OG DAGENS PLANER

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Kjole HER 

For første gang siden jeg flyttet hit så sov jeg skikkelig dårlig i leiligheten min. Jeg stresser og bekymrer meg over noe som er helt unødvendig å stresse over, samtidig som at jeg er mye bekymret for Celine. Jeg vet jeg har snakket om det mange ganger, men jeg tror ikke at dere kan forstå hvor mye det påvirker meg at hun begynner å bli gammel. Celine betyr virkelig alt for meg, og jeg er så ekstremt redd for å miste henne 😭 Jeg vet ikke hvorfor jeg har hatt disse bekymringene den siste tiden, men det er vel kanskje for at alt rundt meg har forandret seg. Jeg føler nesten jeg lever noen andre sitt liv, og selv om jeg har det veldig bra, så er det jo også en tilvenningssak.

Jeg skal derfor komme meg en tur på trening for å starte denne dagen på best mulig måte. Det er ingenting som hjelper så mye som en god treningsøkt, og jeg drar alltid på trening på dager der jeg ikke føler meg helt på topp. Jeg får også besøk av Zelia i dag, noe jeg gleder meg så mye til 😍 Jeg har ikke sett henne siden jeg flyttet fra Trondheim, så det skal bli så hyggelig å se henne igjen. Vi skal ha en skikkelig jentehelg med god mat, drinker og en oppdatering på det som har skjedd den siste tiden. Nå må jeg nesten komme meg ut døren om jeg skal rekke å trene, vaske leilighet, dra på møte og jobbe før Zelia kommer. Wish me luck 😂

6 kommentarer

6 thoughts on “BEKYMRING, OVERNATTING OG DAGENS PLANER

  1. Fine deg!😍 Du stråler virkelig for tiden! Fort gjort å bekymre seg for mye for sine kjære kjæledyr, men ja, det kan også bli slitsomt… Bare prøv å nyte henne så mye du kan! Søteste Celine! Høres ut som det blir en fin helg da, kos dere max sammen!❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *