BILDEDRYSS FRA BARNDOMMEN MIN

Categories Blogg

Her hadde jeg kranglet meg til å være litt lengre våken, det gikk jo veldig bra 🙂 Hahaha say cheeese! Her hadde jeg akkurat funnet mitt Islandske påskeegg. Synd jeg aldri arvet dette sengetøyet 🙁 Det var jo såå fint!Herreguud så liten jeg var. 

Var ikke jeg det mest fornøyde barnet i nabolaget så vet ikke jeg. Pappa.. <3 <3 Er det noen som kjenner igjen bamsen? Det er den jeg enda sover med hver eneste natt. Dette var faktisk den dagen jeg fikk den. Me and a hotdogJeg fikk litt sånn MC vibe av dette bildet og jakken jeg hadde på meg, haha!!Her var min stakkars katt Mikaela. Dere ser jo hvor godt hun trivdes som baby born 🙂Er det bare meg, eller ligner jeg på en dame på 80+ på dette bildet? Outfit on point. Kan noen plis gi meg denne blåfargen tilbake???

Se så pene foreldre jeg har, herreguuud!!! 

15 kommentarer

15 thoughts on “BILDEDRYSS FRA BARNDOMMEN MIN

  1. Du lignet veldig på mammaen din! Så koslig å se barndomsbilder av deg☺️ Syns faktisk morten lignet litt på pappaen din? Ahha vet ikke om det bare var meg men synes iallefall det🤪

      1. Fun fact: vi mennesker forelsker oss som ofte i noen som har likhetstrekk med fedre eller andre nære personer! Synes også de lignet litt

      2. Ja synes faktisk det!😅 Vet ikke, men var noe med ansiktet og blikket som lignet☺️ Men de sier jo at man gjerne finner en partner som ligner på forelderen sin, så kanskje det er et tegn på at du og morten er ment for hverandre☺️

  2. Faren din lignet faktisk veldig på Morten! Har hørt at man ofte er tiltrukket av folk som minner om sine egne foreldre også! Veldig søte bilder<3

  3. Så nydelig unge du var!! <3 fortsatt nydelig da! God jul, Sofie! Har vært fantastisk å følge deg dette året, og jeg gleder meg til å fortsette med det i 2019. Stor klem!

  4. Så nydelig du var 🙂 skal gå imot og si at jeg faktisk synes du likner pappan din 🙂 du og morten kommer til og få vakre barn en gang 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *