BILDEDRYSS FRA DAGEN I GÅR

Categories Blogg

 

Hahaha dette er hvordan det egentlig var å bade 😂

Yesss 😂

  

Jeg er en sånn person som virkelig ikke liker å bade i Norge da jeg synes vannet her er iskaldt, og jeg foretrekker basseng fremfor hav 10 av 1o ganger. Jeg hadde derfor ikke sett for meg at jeg kom til å bade to ganger i løpet av oktober, men det har jeg altså gjort. Først var det et lite “bad” på Sommarøy, og etter en nachspill så endte jeg altså opp på Pust. Jeg møtte en av grunnleggerne, og han solgte “Pust” så godt inn at jeg bestemte meg for å ta en tur. Konseptet er jo veldig kult, og det ligger virkelig perfekt til i Tromsø. Julianne og jeg koste oss så mye at vi har blitt enige om å kjøpe månedskort sånn at vi kan dra dit minst en gang i uken.

Det morsomme er at jeg ble helt utslått etter å ha vært der i en liten time, og ble egentlig bare liggende på sofaen resten av dagen. Det er kanskje ikke så rart ettersom at det var 20 minusgrader i vannet (hehe), og kroppen min fikk vel sjokk. Jeg var overbevist om at jeg kom til å våkne opp med urinveisinfeksjon og influensa i dag, men det gikk altså helt fint. Jeg vil anbefale alle dere som bor i Tromsø til å booke dere en time hos Pust. Det ligger sentralt, er et kult konsept og har den fiiineste utsikten 🥺❤️

Aprops utsikt, se på det her. Tromsø er virkelig n y d e l i g <3

6 kommentarer

6 thoughts on “BILDEDRYSS FRA DAGEN I GÅR

  1. SÅ fine bilder! Det er virkelig fint der!!! 😀 Og så sprekt av dere da! Kaaaldt much! Hehe! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *