MINE FAVORITTER PÅ DISNEY +

Categories Blogg

👸🏼🌸❤️

Ettersom at det var flere som ønsket at jeg skulle dele mine favoritter på Disney +, så bestemte jeg meg for å skrive et blogginnlegg til dere med alle mine favoritter. Jeg har seriøst elsket Disney så lenge jeg kan huske, og jeg har faktisk en hel flytteske som er fylt opp med Disney filmer som jeg har samlet på i flere år. Jeg vet ikke hvor mye vits det er nå som alt er tilgjengelig på nettet, men kanskje det vil være verdt litt penger om noen år? 😅 Det er i alle fall lov å håpe, hehe.

👸🏼❤️ Hannah Montana sin serie. 

👸🏼❤️ Dyreriket  

👸🏼❤️ The Young Black Shallion 

👸🏼❤️ Rive Rolf & Rive Rolf krasjer internett. 

👸🏼❤️ Villdyr 

👸🏼❤️ Sjørøver planeten

👸🏼❤️ Tornerose

👸🏼❤️ Den lille

👸🏼❤️ Bernad og Bianca & Bernad og Bianca i Australia

👸🏼❤️ Prinsessen og frosken 

👸🏼❤️ Pocahontas & Pocahontas II

👸🏼❤️ Foreldrefellen 

👸🏼❤️ Mulan & Mulan II

👸🏼❤️ Lizzie McGuire – Stjerne for en dag

👸🏼❤️ Den lille havfruen & Den lille havfruen II

👸🏼❤️ Løvenes Konge

👸🏼❤️ Lady og Landstrykeren & Lady og Landstrykeren II

👸🏼❤️ The Last song

👸🏼❤️ Den utrolige reisen 1, 2 og 3

👸🏼❤️ Istid

👸🏼❤️ Q-gjengen

👸🏼❤️ Herkules

👸🏼❤️ Freaky Friday

👸🏼❤️ Kongeriket for en lama

👸🏼❤️ Skjønnheten og udyret

👸🏼❤️ Atlantis 1 og 2

👸🏼❤️ Anastasia

👸🏼❤️ Skjønnheten og udyret

👸🏼❤️ Pingviner

👸🏼❤️ To på rømmen

6 kommentarer

6 thoughts on “MINE FAVORITTER PÅ DISNEY +

  1. Tangled
    Løvenes konge
    bernard og bianca
    Hannah Montana
    Foreldrefellen
    Zootopia
    Pocahontas
    Mulan

    Mange bra på listen din ,men disse slår ingen 🙂 Men ikke fornøyd med Disney+ dessverre, så hadde det kun 1 mnd så har den litt til

  2. Jeg og samboer så «Se opp» i går, og jeg gråt altså SÅ mye! For en rørende og fin film. Sjelden animasjonsfilmer setter i gang følelsene på den måten 😅 Anbefales veldig!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *