BILDEDRYSS FRA FØRSTE DAG I SRI LANKA

Categories Blogg

 

Beklager for en alt for sen oppdatering, men de siste dagene har virkelig gått i ett. Det var jo en veldig lang reise hit, også hadde vi sufetime klokken 06.00 i dag. Selv om det var ganske tøft å stå opp så tidlig da vi kom ganske sent i går, så var det så deilig å virkelig få utnyttet dagen her til det fulleste. Vi har surfet, vært på stranden, lunsjet, dro på Yoga og har tatt SÅ mange bilder (nærmere 400 haha). Jeg har allerede forelsket meg helt vilt i Sri Lanka, og jeg gleder meg så til å oppdatere dere herfra. Jeg lover at jeg snart er tilbake til normale rutiner og at bloggen vil bli oppdatert som vanlig <3

Klokken er nå 21.55 her, og jeg skal få skrevet noen blogginnlegg, svart på mail og få jobbet litt de neste timene. Jeg hater å ha masse hengende over meg, og jeg får så dårlig samvittighet for dere som trykker dere inn her hver eneste dag. Jeg skal derfor få jobbet så mye jeg bare kan før jeg legger meg. Vi snakkes <3

36 kommentarer

36 thoughts on “BILDEDRYSS FRA FØRSTE DAG I SRI LANKA

      1. Skjønner ikke hva som gjør at folk kan ta seg til rette å spørre om noen er gravid!??INGEN som har noe med det..

        Jeg blir oppriktig lei meg når jeg ser lesere spør andre bloggere om de er gravide når de har den flate magen. Da begynner jeg å lure på hva folk tenker om min mage og kropp..

        Ikke rart folk legger seg under kniven når dere influensere «ikke er bra nok» uansett hva dere gjør virker det som! Synes uansett at du er så utrolig pen jente, slank og nydelig! Du ser overhodet ikke gravid ut <3 du er bra nok! Du er fin nok!
        Ha en fin dag 🙂

        1. Er så enig med deg. Synes absolutt ikke det er greit å spørre noen om de er gravide eller ikke.

          Det gjør meg veldig trist å lese, og jeg håper du klarer å legge vekk sånne tanker. Du er BRA nok <3

          Og ellers, tusen tusen takk for en fin kommentar <3

  1. Hei! Kom til å tenke på en ting når jeg var i dyrebutikken idag 😅 Mange blir veganer eller vegetarianer først og fremst pga dyrevelferd, men hva mater de eventuelt dyrene sine med(typ katt og hund)? Er sjeldent vegetarisk eller vegansk i tillegg står det på nettet at typ katt og hun ikke har godt av et vegansk kosthold 🤔
    Bare et spørsmål, ikke kvast ment, har bare aldri tenkt over det.

  2. Jeg synes helt ærlig at det er unødvendig å skal spørre andre om dem er gravide eller ikke! Hvis Sofie hadde vært det så hadde hun nok delt det med resten av oss!

    Flott blogg du har Sofie! ❤️ Ps! Digger å se deg på bloggerne du rocker!

  3. Åå så nydelig! Var på Sri Lanka en mnd i januar, og vi spiste på Ceylon Sliders hver dag vi var der! Om du drar dit igjen MÅ du spise bowl med rødbethummus og gresskar, det var noe av det beste jeg har spist! Kos deg masse!

  4. Hei, skulle bare si at du er såååå fin og søt når du smiler med tenner! Assa, du har så fin utstråling! Elsker bloggen din, den eneste jeg er innom hver dag❤️Kos deg på ferie, du er et kjempegodt forbilde!

  5. Herlighet hvor fin du er <3 Gjerne gi noen tips fra plassen dere er på 😀 Så nydelig ut på bildene! Særlig for en nordlenning fra Bodø!

  6. Har du på bleiebukse eller bikini-truse? Hahah. Det ser ikke bra ut. Følg Elise på hvor du skal ha trusekanten. Du minner meg om en 70-åring med bleier opp mot brystet.

    1. Du virker som et hyggelig menneske, du 🙂

      Takk og lov for at det er opp til hver enkelt å bestemme hva de vil ha på seg, uten at trollene på nett har noe som helst de skulle sagt.

        1. Ja man har faktisk ytringsfrihet, Rolf Egil. Det er bare veldig trist å se at du velger å bruke den på denne måten. Du kan ikke ha det godt med deg selv, som må dele din usikkerhet med andre ved å skrive sånt. Håper virkelig at du en dag innser hvordan dine nedlatende kommentarer kan påvirke andres psykisk helse. Bruk tiden din på noe annet som heller har positiv innvirkning på andre mennesker. Hvordan vil du fremstå ovenfor andre mennesker i livet ditt ? Vil du bli husket som en person som snakket ned om andre mennesker? En som trykker andre ned for å føle seg bedre med seg selv ?

  7. Hvor er kjolen din fra? ( på det 12 bilde).
    Du er kjempefin akkurat som du er🥰
    Håper på å møte deg en gang🤩
    Klem fra Mathea✨💛

  8. Hvor er kjolen din fra? (Den på 12 bilde ).
    Du er kjempefin akkurat som du er🥰
    Håper på å møte deg en gang🤩
    Klem fra Mathea✨💛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *