EN OPPDATERING

Categories Blogg

Hver gang før jeg skal ut å reise så får jeg en merkelig følelse i kroppen min, eller jeg får vel mer en dårlig følelse. Jeg forstår ikke hvorfor den kommer da jeg virkelig elsker å reise, men det er nok flyskrekken min som tar kontroll over følelsene. Vi har hittil hatt en veldig fin flyreise da, så jeg skal absolutt ikke klage. Qatar Airways er noe av det beste jeg har reist med, og jeg har alltid vært like fornøyd. Det eneste som har vært kjipt med reisen er at vi har 9 timers mellomlanding i Doha, og flyplass hotellet var fullbooket. Vi fikk derfor sjekket inn på en Lounge, men det er ikke akkurat særlig til soveplasser her. Jeg bestemte meg derfor for å forhåndsskrive litt innlegg, så beklager om det er litt skrivefeil. Jeg er så trøtt nå at jeg ikke får med meg helt hva jeg skriver 😂

Jeg kan i alle fall ikke vente med å komme frem til Sri Lanka, og jeg gleder meg til å oppdatere dere skikkelig fra varmere strøk. Jeg har hørt så mye fint om Sri Lanka, og det skal bli veldig spennende å endelig oppleve noe nytt. Det som er problemet med meg er jo at når jeg først liker et sted så reiser jeg gjerne dit igjen og igjen. Jeg får derfor ikke oppleve så veldig mye nytt, så jeg er veldig klar for noe annet enn LA, 1oak og eggslut 🤪Jeg savner LA kjempemasse, men det skal gøy å få se hva Sri Lanka har å by på.

1 kommentar

1 thought on “EN OPPDATERING

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *