BILDEDRYSS FRA GÅRSDAGEN

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Hei fine <3 som kanskje mange av dere så på Snapchat i går så var jeg sammen med en liten gjeng på en hytte. Sommeren før jeg ble kjent med dere så var jeg her typ hver eneste dag, og det ble nesten som ekstra hjem. Jeg har jo sagt i flere måneder nå at jeg skal være flink til å prioritere vennene mine, så det var virkelig på tide å ta seg en liten tur til Tjøme. Det er jo virkelig ikke noe som er bedre enn å tilbringe sommeren i Tønsberg, så hadde jeg kunne jeg valgt selv så hadde jeg vært her hele sommeren. 

Jeg har ganske mye annet som skjer de neste ukene, så jeg får bare nyte de fridagene jeg har. Jeg har faktisk tatt meg så mye ferie at jeg ikke har hatt på alarm på en hel uke!! En av grunnene til at jeg bestemte meg for å ha på alarm var faktisk på grunn av Petter Stordalen haha. Jeg synes han er så utrolig dyktig i det han gjør, og etter at jeg hørte på lydboken hans der han fortalte at han sto opp klokken 05.00 hver dag, så fikk jeg også lyst på gode rutiner. Jeg har vært streng siden, men det er også viktig å huske å ta seg litt ferie iblant. Jeg har faktisk lyst til å bli et sånt menneske som våkner 06.00 av meg selv, så jeg har med andre ord mye å jobbe med. 

Genser. HER

Nå skal Morten og jeg komme oss ut døren og nyte det fine været vi har her. Vi snakkes senere <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *