BILDENE SOM IKKE KOMMER PÅ BLOGGEN

Categories Blogg

Det er veldig mange som har spurt meg om jeg kan ha et innlegg med “bildene som aldri kom på bloggen”, men jeg er dessverre en sånn person som sletter alle “mindre pene bilder” av meg med en gang. Jeg får derfor aldri samlet opp nok bilder til at jeg kan lage et helt innlegg om det, så jeg tenkte heller at jeg kunne vise dere hvor mange bilder jeg ikke tar vare på etter en shoot. Jeg har aldri forstått meg på de menneskene som bare får bra bilder, for jeg vil tørre å påstå at jeg får flere “dårlige” enn gode. Det er kanskje ikke så rart når jeg aaaldri klarer å stå rolig haha. 

Så dette er altså bildene som ikke blir redigert eller opplastet på bloggen, de havner med andre ord rett i papirkurven. Hva synes dere? Er jeg litt for streng mot meg selv, eller forstår dere hvorfor jeg velger å slette bildene over? haha

2 kommentarer

2 thoughts on “BILDENE SOM IKKE KOMMER PÅ BLOGGEN

  1. Hei! Lurte på hvor den beige genseren te morten er fea? Som han hadde på din snap story me skrift på armene?:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *