BILDEDRYSS FRA KONSERTEN

Categories Blogg

Se så nærme vi var!!!

Jeg vet om ikke om jeg skal være glad eller gråte nå som konserten er over. Det var en helt sykt opplevelse, men det suger å tenke på  at det mest sannsynlig er kjempelenge til jeg skal få se Ariana Grande opptre igjen. Det er helt utrolig hvor dyktig hun er, og ikke minst hvor sykt bra hun er live. 

Denne falt seriøst bare på meg i går! Dere kan tro jeg ble lykkelig haha

Denne konserten var helt klart mye bedre enn den i Los Angeles. Hovedgrunnen er selvfølgelig plassene vi hadde, for det var seriøst umulig å se noe ettersom at alle skulle stå istedenfor å sitte. Vi hadde ikke det problemet denne gangen da vi kjøpte oss PIT billetter som er helt inntil scenen. Så fan som jeg er så holdt jeg på å dø av å stå nærme henne haha. Wish i was her friend 💔 

8 kommentarer

8 thoughts on “BILDEDRYSS FRA KONSERTEN

  1. Så du hadde på deg belted puffer jacket på Snapchat! Hvilken størrelse har du i denne jakken? 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *