EN LISTE FOR DAGEN

Categories Blogg

Humør
I dag startet dagen min veldig bra, så humøret er på topp. Jeg har absolutt ingenting å klage på, så ja.

Tanke
Jeg har ikke tenkt på så mye annet enn at jeg gleder meg til kveldens festligheter. Det er fest på Stratos i kveld, og vi er mange som skal.

Bekymring
Jeg har ikke hatt noen bekymringer hittil i dag, så la oss håpe at jeg ikke får noen heller.

Hva jeg gleder meg til
NATTMAT PÅ MAX!!! Jeg tror virkelig ikke dere forstår hvor mye jeg savner å spise på Max, så det er virkelig et av høydepunktene med å være her.

Det som har sjokkert meg
Jeg vet jeg henger litt etter nå, men serien Exit. Til alle dere som ikke har sett den enda, MÅÅ se den i løpet av helgen. Jeg kan garantere deg at du kommer til å bli avhengig.

Melding
Jeg har dessverre ingen interessante meldinger å dele med dere, for det eneste vi har snakket om i dag er vors og alkohol.

Must do
En liten treningsøkt før kveldens festligheter, noe jeg heldigvis klarte å presse meg på. Jeg vet ikke hva det er, men jeg faller helt ut av treningsrutinene mine med engang jeg ikke er hjemme.

Det som har irritert meg
Hunden til Ine er helt gal på morgenen og når vi skal legge oss, så det biter seriøst tærne og fingrene mine helt til han får oppmerksomhet. Han er jo veldig søt, men herregud så irriterende det er når man er trøtt å vil sove haha.

Hva jeg har brukt penger på
Gjett en gang?? Jeg måtte selvfølgelig ha en Nocco før trening i dag.

6 kommentarer

6 thoughts on “EN LISTE FOR DAGEN

  1. Nydelige bilder av deg💗😘🦋 Ønsker deg en forhåpentligvis herlig lørdag💗💗💗 Kos deg😘😘❤️

    Stor klem fra L

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *