BILDEDRYSS FRA NYTTÅRSAFTEN

Categories Blogg

Elise hadde virkelig gjort huset klart for nyttårsfeiring i går, se så fint.

Fine Elise<3

 <3 <3 <3

Fine jentene <3

Nyttårsbildet vårt <3 <3

Er vi ikke søte??? hahah

Ikke spør meg hva vi drev på med her, for jeg har faktisk ingen anelse. Jeg vurderer nesten å ta vare på dette bildet for å bruke det til julekort, hva tenker dere? 

<3 <3 <3 <3

Her har jeg heller ingen anelse om hva som skjedde, men det er helt klart favorittbildet mitt fra i går.

   

Se på denne iskaka, NAM!

3 kommentarer

3 thoughts on “BILDEDRYSS FRA NYTTÅRSAFTEN

  1. Hva syns du om Isabelle Eriksen og Isabel Raad. Og vis du måtte velge hvem ville du valg??Beskriv dem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *