HAPPY NEW YEAR

Categories Blogg

Jeg tenkte bare at jeg skulle komme med en kjapp oppdatering til dere før vi reiser til Elise for å feire nyttårsaften. Jeg har vært hos Benjamin å fått fikset håret mitt, og jeg har på meg kjolen fra bildene til “Bloggerne”. Vi fikk beskjed om å ta med oss et skikkelig festantrekk på shoot, så jeg bestemte meg for å ta med meg nyttårskjolen min siden den er SÅ fin. Den er fra Nelly, men er dessverre utsolgt.

Jeg ville egentlig bare takke dere for et spennende, turbulent, morsomt, trist og ikke minst lærerikt år. Jeg føler meg så uendelig heldig som har så mange fine følgere som trykker seg inn her hver eneste dag. Dere som heier, støtter og legger igjen så fine kommentarer, I LOVE YOU. Jeg vil også takke alle dere som ikke liker meg, men likevel leser bloggen og følger med på livet mitt. Jeg hadde aldri vært her jeg er i dag uten alle dere. Både dere som som heier, men også dere som ikke gjør det. Det høres kanskje ironisk ut når jeg skriver det sånn, men jeg mener det virkelig. Takk for at dere engasjerer dere, det er noe jeg setter veldig stor pris på. Det hadde jo tross alt blitt veldig kjedelig om alle skulle likt meg, så jeg er glad for at jeg har noen kritikere og haters her inne også. Jeg håper uansett at dere får en fantastisk feiring, og at det nye året vil gjøre dere bra <3

GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN!!

11 kommentarer

11 thoughts on “HAPPY NEW YEAR

  1. Så fin du var 😊 et riktig godt nyttår ønskes deg og dine også 🍾 du er super bare så du vet det 💖 ønsker deg og dine er år med masse lykke og kjærlighet 💖

  2. Endelig skjønner du hvordan du tjener penger! Er nok like mange hatere som fans her inne. Haha. Men siden du er så bekymret for kjøpet, kan du ikke be Thomas gi deg en verdivurdering, sånn at du vet om du faktisk gjorde et dårlig kjøp? Eller teste ved å legge ut boligen for utleie, sjekke interessen og om utleieinntekten faktisk dekker kostnadene. For tviler nemlig på det.

  3. Godt nyttår, Sofie! Så nydelig du var da! <3 Håper dere hadde en flott feiring! Det hadde jeg! Klem! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *