I AM BACK

Categories Blogg

God morgen fininger. Det føles skikkelig bra å skrive dette innlegget, for jeg føler meg så klar for å komme tilbake til jobb og rutiner igjen. Det er litt morsomt hvordan man kan lengte etter lange dager på sofaen med god mat, godteri og tv-titting, men så er man lei etter en liten stund. Selv om jeg virkelig kan lengte etter late dager, så synes jeg bare det er deilig for en liten periode. Jeg gjør meg selv godt av å jobbe, ha gode rutiner, spise sunt og føle at jeg utnytter tiden min.

Jeg har virkelig lengtet etter min lille ferie, men det kjennes så godt å være tilbake. Jeg tvang meg selv opp tidlig i dag slik at jeg skulle være ferdig med treningen før klokken 09.00. Nå skal jeg få jobbet i noen timer før Morten og jeg skal på shopping. Vi skal bytte ut lampe på kjøkkenet og stuen, også skal vi få sett på litt maling og interiør. Vi skal blant annet pusse opp boden vår, også er planen å male gjestesoverommet og gangen etterhvert. Vi må også male alle vinduskarmer + trappen, så vi har litt jobb foran oss.

Det er jo også bare noen måneder til snøen smelter, og da skal vi begynne å bygge platting. Jeg kan virkelig ikke vente med å få oppgradert hagen vår, for den er ikke så veldig fin akkurat nå. Jeg hadde egentlig bestemt meg for at jeg ikke skulle kjøpe en leilighet vi måtte pusse opp, men nå kjenner jeg at jeg er litt glad for at jeg ikke var 100% fornøyd. Vi har gjort leiligheten mer etter vår stil nå, og da føles det mer ut som hjem. Det er så morsomt at dere også får være med på denne prosessen, og jeg gleder meg skikkelig til å vise dere når alt er 100% ferdig.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *