BILDEDRYSS FRA SOMMERFESTEN

Categories Blogg

Reklame | annoselenker Nelly

Topp. HER / Skjørt. HER
 søta? <3

Jeg elsker at jeg endelig har funnet meg en venn som også poserer med foten på bilder, soulmates <3 <3 haha! Det som er morsomt med det bildet her er at alle bildene jeg ikke liker av meg selv, synes alle andre er fine. Jeg var egentlig så misfornøyd, men bestemte meg for å legge det ut da jeg fikk så mange fine tilbakemeldinger. Jeg har tydeligvis veldig dårlig smak når det kommer til hvilke bilder jeg skal legge ut og ikke, så kanskje Morten er den som skal få bestemme fremover haha. 

Vi hadde uansett en helt fantastisk kveld i går, og jeg ble kjent med så mange fine mennesker. For å ikke snakke om beste Elise som hadde ordnet så mye for at vi skulle kose oss på vors. Det er så morsomt å ha venner som virkelig går all inn for å fikse til fest, spesielt da jeg er den typen som kjøper en pose potetgull og setter frem noen glass haha! Jeg har nok mye å lære. Nå skal vi ut å gå en tur, så vi snakkes senere dere <3

2 kommentarer

2 thoughts on “BILDEDRYSS FRA SOMMERFESTEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *