UKENS SPØRSMÅL DEL 2

Categories Blogg

Kunne du blitt sammen med noen som ikke var norsk?
Ja, selvfølgelig. 

Skal lillesøsteren din Lisa være med på Paradise Hotel?
Jeg hadde selvfølgelig synes at det var veldig morsomt om Lisa hadde meldt seg på, men det er jo noe hun må ønske selv. 

Strøk du på oppkjøring eller teorien?
Jeg besto både på oppkjøring og teori. Jeg hadde jo ingen som kunne hjelpe meg økonomisk med lappen, så jeg øvde virkelig så hardt og mye for å klare å bestå på første forsøk. 

Bryr deg ikke om falske profiler av deg på Tinder? 
Jeg bryr meg jo, men det er dessverre ikke så mye jeg får gjort med det. 

Hvorfor kommer ikke du med podkast?
Jeg har aldri tenkt tanken, og jeg vet ikke om jeg har så mye interessant å snakke om haha. Hva tenker dere? 

Hadde du takket ja til farmen kjendis?
Ja, det hadde jeg. Selv om jeg ikke kan så veldig mye om gårdsbruks, så hadde det vært veldig morsomt. 

Har du blitt skikkelig såret av en gutt før?
Ja, det har jeg. 

For du penger per klikk på bloggen?
Det er i minimalt i så fall, pengene ligger i annonser og reklamer. 

Skal du begynne å studere?
Jeg skal ikke begynne å studere her i Norge, men jeg vurderer å ta noen måneder i LA eller New York for å studere markedsføring. 

Hvor mye penger bruker du i måneden?
Jeg sitter igjen med ca 33.000 kroner i lønn etter skatt, og det er det jeg har å bruke på en måned. 

Kunne du blitt sammen med noen som er 10 år eldre?
Så lenge jeg hadde vært forelsket så absolutt. Nå begynner jeg å nærme meg 25, så det er jo ikke akkurat den store forskjellen å være 25 og 35. 

Snuser du?
Nei, det gjør jeg ikke. 

Har du kun venner som er influencere?
Nei, så absolutt ikke. Jeg har mange venner som ikke driver eller er opptatt av sosiale medier. 

Hva jobber moren din med?
Hun jobber innen helsevesenet. 

Har du vært med over 30 stykker?
Nei, det har jeg ikke. 

Stemmer det at du har hatt en greie med en jente tidligere?
Nei, det stemmer ikke. Jeg har kun vært med gutter, og er nok ganske sikker på at jeg er 100% hetrofil haha! Skulle det av en eller annen grunn endre seg i fremtiden, så er ikke det noe jeg ville tenkt over. Man blir jo tross alt forelsket i person, ikke kjønn (mener jeg da). 

Hva er det dyreste klesplagget du eier?
Det tror jeg er genseren jeg kjøpte fra Balenciaga, den koster litt over 9000 kroner om jeg ikke husker feil.. 

Har du noen som godkjenner kommentarene for deg?
Nei, det gjør jeg selv! Jeg liker å lese hva dere skriver til meg <3

Hvorfor ser du så annerledes ut for tiden?
Hmmm, ingen anelse? Personlig så føler jeg at jeg ser helt lik ut haha. 

Hva er ditt neste prosjekt?
Jeg skal i et spennende møte i morgen, også skal jeg begynne på det største prosjektet innen min karriere denne måneden. SHIT!!!!

Du kan også spørre meg i kommentarfeltet om det er noe du lurer på <3

13 kommentarer

13 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL DEL 2

  1. Kunne du funnet mørkhudede gutter attraktive?
    Eller liker du mer gutter av den ariske rasen aka norske gutter?

    Bare være ærlig 🙂

  2. Du skriver: “Man blir jo tross alt forelsket i person, ikke kjønn (mener jeg da).” Du kan jo mene det du vil om hvem du blir forelsket i, men hvis du mener det du skriver, så er du ikke hetrofil, men det som heter panfil eller bifil. Dersom man er panfil/ bifil, er man ikke så opptatt av kjønnet på den man blir tiltrukket av. Om man faller for samme eller motsatt kjønn kan derfor variere.

    1. Jeg har aldri vært tiltrukket/betatt eller forelsket i det samme kjønn, så jeg er nok 100% heterofil. Det jeg skrev over her er bare mitt generelle syn på hva forelskelse er, og at om jeg noen gang skal føle noe annet så er ikke det noe jeg bekymrer meg over. Jeg er uansett såpass sikker på legningen min, at det hadde vært ganske «sjokkerende» om jeg skulle falt for en jente. Poenget mitt var at «kjærlighet bare er kjærlighet» 🙂

  3. Hei. Jeg ville bare si at du er en fantastisk person og du gjør så mye som gleder andre 😊 ville Vareid hvor mye vi setter pris på deg!!

      1. Scott disick kødder du eller? Da ser morten botten bedre ut.

        Smaken din er som rumpehåret mitt haahha

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *