ET GODT TIPS FRA MEG TIL DEG

Categories Blogg

Reklame | Annonse Herbal Betakaroten

Hei babes 🖤 Hvordan har søndagen deres vært så langt? Jeg kjenner at jeg er litt sliten etter i går, men det for så bare være for jeg skal snart ut døren igjen. Til alle dere andre som bare skal være hjemme å kose dere i dag så har jeg et veldig bra tips jeg ønsker å dele med dere. Som dere vet så bruker jeg betakaroten fra Herbal, som jeg er veldig fornøyd med. 

Som jeg har fortalt tidligere så er jeg ikke så veldig glad i å svelge tabletter, men det jeg ble positivt overrasket over da jeg takket ja til å teste ut Herbal var at tablettene hadde en perfekt størrelse. Jeg er sikkert ikke den eneste som ikke er så glad i å svelge tabletter? Jeg synes i alle fall ikke det er noe problem med disse 💕 🌞

Personlig så bruker jeg betakaroten for å få en brunfarge som varer lengre, og for å bygge opp mitt eget grunnlag slik at jeg holder meg mest mulig unna solarium. Jeg var jo veldig avhengig av solarium før, og jeg blir nesten skremt når jeg ser gamle bilder av meg. Man lærer heldigvis så lenge man lever, og jeg kommer aldri til å gå tilbake til der jeg var for en del år tilbake. 

En annen ting som jeg elsker med Herbal er designet, for hvor fint er ikke det? Dere vet min kjærlighet til alt som er i gull, så jeg kan vel si det sånn at den passer godt inn i vår nye leilighet. En annen ting som også er at tablettene er veganske, og at de motvirker solbrenthet. Det er også mye antioksidanter i den og vitamin A som er viktig for kroppens produksjon av kollagen. Om du ønsker å teste ut Herbal sin betakaroten så får dere nå en pakke gratis, det eneste dere må betale er frakten på 79 kroner ♥  DU KAN BESTILLE DET HER! ps: det selges som et abonnement uten bindingstid. 

Du kan også sjekke ut Herbal sin Facebook-side HER

7 kommentarer

7 thoughts on “ET GODT TIPS FRA MEG TIL DEG

  1. Orker ikke å bla meg tilbake i bloggen igjen, så svarer her på et innlegg tidligere i mai. Jeg formulerte me feil når jeg skrev at det var fint å se en influencer som ikke er tynn! Det jeg mener er å se ar det er flott å se en normalvektig influencer som viser frem kroppen sin. Og jeg mente det da jeg skrev at du er vakker! Det er nok av sylslanke toppbloggere, og de mener jeg gir unge lesere komplekser. Du ser sunn Og flott ut. Det jeg ville frem til 🙂

  2. Hei Sofie!

    Jeg lurer på hvordan du kan oppriktig være lykkelig, når du aldri ser dine feil og at du er rask på å angripe, når noen ikke deler samme oppfatning som deg. Du driver fortsatt med clickbait, men det er ikke så ille lenger i seg selv siden alle gjennomskuer deg. Men det er det at du skal svare så frekt og nedlatende, for du tåler virkelig ingen motstand. Klarer du ikke å ha en saklig diskusjon?
    Du tror at å være sta er en egenskap, mens det egentlig bare er en dårlig side av deg. Du klarer ikke å se det fra andres perspektiver, da du er så opptatt av deg selv. Du klarer derfor ikke å føre en samtale hvor vedkommende ikke har sammen mening som deg, du kaller det for sta, men du er bare trangsynt og arrogant.

    Jeg må innrømme at det gleder meg så stort at mine kommentarer setter spor hos deg. Jeg elsker at du later som du ikke bryr deg, men du må fake lesere for å forsvare deg, siden det beste argumentet ditt er at jeg bruker tid på deg! Jeg elsker at du tvinger Morten til å liksom svare på spørsmål om deg og flyttingen. Haha. Det er så gjennomskuelig og så patetisk. Har du ingen integritet ovenfor Morten?
    Er fasaden virkelig så mye viktigere for deg enn å ha et respektfullt forhold med Morten?
    Tenk å være sammen med noen som ikke innerst inne beundrer deg?
    Han vet hvor lang tid du bruker på utseendet, hvor påvirket du kan bli når du ikke er fornøyd med sminken osv. Eller hvor gretten og sutrete du er mot Morten. Den siste videoene er til å spy av måten du snakker til Morten. Ikke rart Morten må klippe og redigere så veldig, når du alltid må kverulere og pirke.

    Hvorfor reklamerer du for Betakaroten? Du er jo så blek og alle skjønner brunfargen kommer fra massiv brunkrem og ikke pillene.
    På innlegget før betakaroten, er du jo likblek. Hvorfor lure leserne dine kun for litt inntekt? Jeg tror ikke du har et snev av noe fornuft når det gjelder bloggen. Du clickbaiter med å prøve å gjøre folk nysgjerrige, du dikter opp historier og meninger, og nå skal du inngå useriøse aktører som har fokus på utseendet, for litt inntekt mot at du har utseendetfokus og juger til leserne.
    Jeg lurer på, tenker du virkelig kun på hvor fælt livet mitt er som trøst, når du får sånne konstruktive kritikk og utfordrende spørsmål? Klarer du virkelig ikke å ta inn over dette med noe ydmykhet?

    Det har ingenting å si hvem jeg er, det er ikke poenget! Poenget er at du fortsetter å være et forferdelig forbilde.

    Jeg likte å lese Andreas teori om hvorfor du og Morten fikk så mye hat og ryktespredning. Du og Morten er ikke elsket som par, ingen heier på dere for ingen tror på kjærligheten deres. Du hadde så billige unnskyldinger om hvorfor Morten var aktiv på Tinder. Du utnytter Morten og deres forhold for å ha bloggmateriale, det er ikke genuint og alt er spill for galleriet- derfor får dere ikke heiarop.

    Spør deg selv, hadde det ikke vært deilig å bli tilbudt mange seriøse tilbud, og å få gode og engasjerte kommentarer?

    Du hadde et veldig fint innlegg om 22. juli, men du klarer ikke å gjennomføre det. Du sier på slutten at det ikke bare skal handle om ukens spørsmål osv, men så gjør det jo det allikevel.
    Jeg er glad for at du faktisk tar deg tid til å svare på de få kommentarene du får, men det er når folk oppriktig ønsker deg godt og skriver langt, at du virkelig må svare dem ordentlig tilbake. Du vil jo ha støtte og engasjement.

    Og 2-3 innlegg senere kommer fokus på utseendet- Betakaraten.
    Du skuffer alltid Sofie, selv når du har øyeblikk hvor du har virkelig gode innlegg. Men ditt sanne jeg kommer alltid frem.

  3. Hei Sofie!

    Jeg lurer på hvordan du kan oppriktig være lykkelig, når du aldri ser dine feil og at du er rask på å angripe, når noen ikke deler samme oppfatning som deg. Du driver fortsatt med clickbait, men det er ikke så ille lenger i seg selv siden alle gjennomskuer deg. Men det er det at du skal svare så frekt og nedlatende, for du tåler virkelig ingen motstand. Klarer du ikke å ha en saklig diskusjon?
    Du tror at å være sta er en egenskap, mens det egentlig bare er en dårlig side av deg. Du klarer ikke å se det fra andres perspektiver, da du er så opptatt av deg selv. Du klarer derfor ikke å føre en samtale hvor vedkommende ikke har sammen mening som deg, du kaller det for sta, men du er bare trangsynt og arrogant.

    Jeg må innrømme at det gleder meg så stort at mine kommentarer setter spor hos deg. Jeg elsker at du later som du ikke bryr deg, men du må fake lesere for å forsvare deg, siden det beste argumentet ditt er at jeg bruker tid på deg! Jeg elsker at du tvinger Morten til å liksom svare på spørsmål om deg og flyttingen. Haha. Det er så gjennomskuelig og så patetisk. Har du ingen integritet ovenfor Morten?
    Er fasaden virkelig så mye viktigere for deg enn å ha et respektfullt forhold med Morten?
    Tenk å være sammen med noen som ikke innerst inne beundrer deg?
    Han vet hvor lang tid du bruker på utseendet, hvor påvirket du kan bli når du ikke er fornøyd med sminken osv. Eller hvor gretten og sutrete du er mot Morten. Den siste videoene er til å spy av måten du snakker til Morten. Ikke rart Morten må klippe og redigere så veldig, når du alltid må kverulere og pirke.

    Hvorfor reklamerer du for Betakaroten? Du er jo så blek og alle skjønner brunfargen kommer fra massiv brunkrem og ikke pillene.
    På innlegget før betakaroten, er du jo likblek. Hvorfor lure leserne dine kun for litt inntekt? Jeg tror ikke du har et snev av noe fornuft når det gjelder bloggen. Du clickbaiter med å prøve å gjøre folk nysgjerrige, du dikter opp historier og meninger, og nå skal du inngå useriøse aktører som har fokus på utseendet, for litt inntekt mot at du har utseendetfokus og juger til leserne.
    Jeg lurer på, tenker du virkelig kun på hvor fælt livet mitt er som trøst, når du får sånne konstruktive kritikk og utfordrende spørsmål? Klarer du virkelig ikke å ta inn over dette med noe ydmykhet?

    Det har ingenting å si hvem jeg er, det er ikke poenget! Poenget er at du fortsetter å være et forferdelig forbilde.

    Jeg likte å lese Andreas teori om hvorfor du og Morten fikk så mye hat og ryktespredning. Du og Morten er ikke elsket som par, ingen heier på dere for ingen tror på kjærligheten deres. Du hadde så billige unnskyldinger om hvorfor Morten var aktiv på Tinder. Du utnytter Morten og deres forhold for å ha bloggmateriale, det er ikke genuint og alt er spill for galleriet- derfor får dere ikke heiarop.

    Spør deg selv, hadde det ikke vært deilig å bli tilbudt mange seriøse tilbud, og å få gode og engasjerte kommentarer?

    Du hadde et veldig fint innlegg om 22. juli, men du klarer ikke å gjennomføre det. Du sier på slutten at det ikke bare skal handle om ukens spørsmål osv, men så gjør det jo det allikevel.
    Jeg er glad for at du faktisk tar deg tid til å svare på de få kommentarene du får, men det er når folk oppriktig ønsker deg godt og skriver langt, at du virkelig må svare dem ordentlig tilbake. Du vil jo ha støtte og engasjement.

    Og 2-3 innlegg senere kommer fokus på utseendet- Betakaraten.
    Du skuffer alltid Sofie, selv når du har øyeblikk hvor du har virkelig gode innlegg. Men ditt sanne jeg kommer alltid frem.

    1. Altså, hvem gidder og ta seg tid til og skrive alt det der. Og jeg skjønner ikke hvilket menneske som klarer og skrive så mye dritt om en annen person. Jeg personlig syntes at Sofie skal få lov til og gjøre hva hun vil. Og legge ut hva hun vil. Hun har jo ikke lagt ut noe ulovlig?

      Jeg heier foresten på Morten og Sofie. Fordi at jeg syntes at de fortjener hverandre.
      Det er forresten du som klikker deg inn på bloggen hennes, du som skriver så dårlige ting om Sofie og hennes valg<3.
      Så det at du skal skrive så mange dumme ting om sofie syntes ikke jeg at er noe greit.
      Jeg som leser føler meg truffet liksom. Hvordan tenker du at denne kommentaren skulle hjelpe på noen måte? Tenk om det var du som fikk denne kommentaren. Eller bare en skikkelig frekk og sleip kommentar. Hvordan hadde du følt deg da?
      Hadde jeg hvert i noen som helst kjennskap med deg så hadde jeg kuttet deg ut med en gang.
      Det er ikke greit og skrive dumme ting til andre!
      Takk for meg
      Du gadd sikkert ikke og lese alt dette Sofie. Men jg er veldig glad for at du ikke lar dette ødelegge deg. <3<3<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *