BILDENE FRA BARNDOMMEN

Categories Blogg

I går så sendte Lisa meg noen veldig morsomme bilder av oss, og det var nesten litt skremmende å se hvor mye vi har forandret oss. Jeg er vel kanskje den som har forandret meg mest, for jeg så jo faktisk ut som en annen person da jeg var yngre. Jeg hadde sort tupert hår, piercing i overleppa, brukte ekstremt mye sminke rundt øynene og ja.. jeg ligner rett og slett ikke på meg selv. Jeg er likevel glad for at vi har disse bildene, for herregud så morsomt det er se tilbake på. 

Jeg klarer virkelig ike slutte å le av disse bildene hahaha. Det er vel ikke noe annet å si enn at jeg var skikkelig fjortis da jeg var ungdom, og jeg prøvde virkelig å henge med på alle trendene. Tenk at vi gikk fra tynne bryn, masse eyeliner og tunika til at dagens ungdom sminker seg nesten helt perfekt. Det er nesten litt synd at dere går glipp av muligheten til å se tilbake på sånne tider, men sånn er det vel ettersom at Instagram har tatt over verden. 

2 kommentarer

2 thoughts on “BILDENE FRA BARNDOMMEN

  1. Jeg må bare legge inn en liten kommentar til deg Sofie<3 Jeg tror du må ha den fineste latteren jeg har hørt noen gang, jeg blir sånn oppriktig glad og må smile når jeg hører deg le 😄 Den er så ekte og morsom, kunne jeg valgt latter ville jeg hatt din ❤️ Hadde valgt smilet til Celine da, det er priceless 😬

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *