UKEN SOM GIKK

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Akkurat nå. 

Akkurat nå prøver jeg å komme inn i gode rutiner igjen ettersom at jeg endelig er hjemme etter “ferie”. Jeg pleier å forhåndsskrive de aller fleste innleggene mine slik at jeg har fri på dagtid om det gir mening? Jeg jobber så mye bedre når det er mørkt ute, kanskje for at jeg er et skikkelig natte-menneske? Jeg synes bare det er så vanskelig å skulle sette seg foran pcen når jeg står opp, så jeg velger heller å skrive ferdig dagen før med mindre det er noe spesielt som skjer.  

Ukens tanke. 

Bloggerne har endelig begynt å TV-skjermen, og det føles nesten ut som at jeg har ventet i en evighet. Jeg vet jeg har snakket så mye om det nå, men jeg gleder meg bare til at dere skal få bli bedre kjent med meg. Jeg synes jo selvfølgelig det er litt skummelt også, men mest gøy. Er det noe dere virkelig kan glede dere til, så er det Los Angeles turen vi jentene hadde sammen. Vi går jo tross alt rundt med livvakter, så det kommer til å være skikkelig kleint å se på, men også veldig moro. 

Ukens høydepunkt.

Wait for it……Jeg har endelig begynt å bli lei av godteri????!?!?! Jeg har spist så sinnsykt mye godteri de siste 6 månedene, så det var vel kanskje på tide at jeg skulle få nok. Kjenner jeg meg selv rett så har jeg nok lyst på det om en uke, men jeg skal faktisk prøve å holde meg unna i en måned nå. Jeg er jo skummelt avhengig av godteri, så det er vel på tide å skjerpe seg nå. 

Ukens cravings. 

Nå som jeg er lei godteri så har jeg fått cravings på potetgull av alle ting. Jeg trodde egentlig ikke at jeg likte det noe særlig, om vi ser bort i fra flaming hot cheetos. 

Ukens irritasjonsmoment.

Hvorfor finnes det så jævla mange idioter i trafikken? Jeg beklager ordforrådet, men enkelte slutter aldri å sjokkere meg. Nå har jeg kjørt Oslo – Trondheim en del ganger, og jeg møter ALLTID på noen som skal ta skikkelig farlige forbikjøringer. Jeg skjønner ikke hvordan noen har så hastverk at de velger å sette sitt eget og ikke minst andres liv i fare? Og hva skjer forresten med de som skal kjøre helt oppi rævva på andre? Jeg tror ikke dere forstår hvor mye idioter i trafikken irriterer meg, arrghhh.

Ukens positive. 

Det aller beste med at høsten begynner å nærme seg er at det er så utrolig mye morsomt som begynner på TV de kommende ukene/månedene. Bloggerne, exern og skal vi danse. Sistnevnte har jeg gledet meg skikkelig til, og jeg må si at jeg er veldig fornøyd med årets cast. Det var en god blanding av mennesker, og det er jo akkurat det som skaper bra TV. 

Ukens avgjørelse. 

Det må nok være det jeg skrev over her, at jeg ikke skal spise godteri på en måned? Jeg kan ikke komme på at jeg har tatt noen andre avgjørelser haha. 

Ukens handleliste.

Jakke. HER / Genser. HER / Genser. HER 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *