UKENS HANDEL

Categories Blogg

Reklame | Sponset produkt fra Tommi Nutrition

Det gikk ikke opp for meg før nå at det ble veldig mye “ukens” i dag, så beklager for det. Det er jo en evighet siden jeg har hatt “ukens handel” på bloggen, så jeg følte at det var på tide å vise dere hva jeg shoppet i går. Nå har jeg ikke hatt en ordentlig ukens handel på evigheter da jeg nesten ikke har vært hjemme, så det var skikkelig digg å endelig få fylt opp kjøleskapet skikkelig. Man får jo ikke akkurat den maten man spiser til vanlig når man er på besøk, så dere kan troooo jeg har gledet meg til skikkelige rutiner igjen. 

Dere er vel ikke akkurat sjokkert over å se at jeg har kjøpt pølser, ost og taco? Jeg vil vel ikke akkurat tørre å påstå at 20 poser med potetgull er en del av mine hverdagsrutiner, men ferien er vel ikke helt over enda? 😇 Jeg har forresten fått skikkelig dilla på mandelmelk, det er så digg å blande sammen med protein shake. Jeg bruker denne. 🖤

Til alle dere som ikke spiser kjøtt, dere må prøve veggis pizzaen til Peppes!!! Jeg kan love dere at dere vil takke meg for dette senere, for herregud så god den er. Gjerne gi meg en tilbakemelding på hva du synes om noen av dere velger å kjøpe den. 

Jeg har fått så mange forespørsler om jeg kan bli bedre å tipse dere om gode matvarer, noe jeg absolutt skal bli flinkere på. Jeg elsker, og da mener jeg elsker pasjonsfrukt så denne herligheten er en soleklar favoritt hos meg. Den er god til å spise alene, men også helt fantastisk å bruke i smoothie. 

17 kommentarer

17 thoughts on “UKENS HANDEL

    1. Må dessverre si meg enig med Malin her, Sofie… Du skrev jo for kort tid siden at du ikke visste helt hva du skulle skrive om osv og det synes jeg bloggen din bærer preg av. Den virker litt lite engasjerende om du skjønner meg. Når Andrea kom opp med de værste antrekkene, så kom du så å si dagen etter med samme innlegget. Og det samme med ukens handel. Jeg leste bloggen din daglig før, nå klikker jeg meg innom en gang ila uka. Du må prøve å finne tilbake til sjela i blogginga di 🙂

  1. Er det bare 3 episoder av bloggerne i uka? Altså fra mandag til onsdag?
    Det kom ikke ut ny episode idag (torsdag)..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *