BILDENE JEG VANLIGVIS IKKE DELER PÅ BLOGGEN

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Settet er dessverre utsolgt, men du finner et like kult et HER

Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg tok outfit-bilder uten sminke, det begynner å bli veldig lenge siden. Som de aller fleste så liker jeg å ta bilder når jeg har fikset meg, men jeg tror det bare er bra for meg å utfordre meg på akkurat det her. Jeg legger jo ofte ut snaps uten sminke, men det er et eller annet som gjør meg skikkelig usikker når jeg skal bilder som dette. Jeg føler nesten ikke at det er vits for at jeg ikke har ordnet meg, og det er akkurat det jeg må jobbe med. Jeg føler meg jo egentlig ganske bra uten sminke, så jeg vet ikke helt hvor denne usikkerheten kommer fra.

Så hva synes dere? Vil dere at jeg skal begynne å legge ut mer bilder uten sminke? yes or no?

9 kommentarer

9 thoughts on “BILDENE JEG VANLIGVIS IKKE DELER PÅ BLOGGEN

  1. Merket faktisk ikkje at du var usminket. Så absolutt ingen grunn til at du trenger det for å se bra ut!:)

  2. D er mye finere uten sminke 😍😍 Du må begynne å legge ut flere bilder uten sminke 🤩🤩

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *