BILDENE SOM JEG VANLIGVIS SLETTER

Categories Blogg

Det er jo veldig vanlig å ha “bildene som ikke kom på bloggen” innlegg, så jeg tenkte at det kunne være morsomt å vise dere alle bildene fra en shoot som jeg går rett i papirkurven. Det er jo ikke sånn at alle bildene som “ikke” kom på bloggen er mindre pene, men noen ganger er det rett og slett for at man har tatt for mange og for at det ikke er vits i å redigere hundre like bilder. Jeg tar kanskje 20-30 bilder per shoot, også bruker jeg kanskje 4-8 stykker. Jeg tenkte derfor at det kunne være morsomt å vise dere noen av bildene jeg vanligvis bare sletter. Så i dag kjører vi en litt annen vri på “bildene som ikke kom på bloggen”.

Er det noen av disse bildene jeg burde tatt med? 😂❤️

13 kommentarer

13 thoughts on “BILDENE SOM JEG VANLIGVIS SLETTER

  1. Hei, satt å så på siste episode av bloggerne❤️Det var så rørende, elsker at man får gjennom bloggerne bli bedre kjent med deg<33 Jeg heier på deg og Morten, dere er så fine sammen!❤️❤️

  2. Bilde nr 10,11 og 15 burde du tatt med💛
    Hvordan går det med deg / dere?😊
    God klem fra en kjempefan av deg🥰

  3. Eg synes at bilde nr.7, 10 og 11 nedover var noen du kunna hatt med. Elsker og se på deg på youtub, men er ikkje så flink til og lese bloggen.

  4. Vurderer å kjøpe buksen du har, men er usikker på størrelsene! Hvilken størrelse bruker du? Er de store els i størrelsen? Går de litt ut når du har hatt de på en stund?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *